צרכנות

שדרוג מטבח קיים – כך תעשו זאת נכון

רבים האנשים אשר מתלבטים בין החלפת מטבח למטבח חדש (דבר שיכול לעלות סכום כסף לא קטן), לבין שדרוג מטבח קיים כאשר שדרוג כזה מחירו נוח יותר והוא משתנה גם בין נגר לנגר או בין חברת מטבחים אחת לשנייה.

המטבח שלנו כפי שרבים כבר יודעים, עליו להחזיק מעמד לאורך שנים רבות ובמידה והוא שחוק, ניזוק, שרוט או שכלים סניטריים וכלי חשמל שבו אינם עובדים בו – חשוב לבצע החלפה או שדרוג מטבח קיים.

אבל כיצד משדרגים ומעצבים מחדש מטבחים? הנה כמה טיפים שימושיים:

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חיזוק שלד המטבח – כאשר שלד המטבח שלכם מתחיל להיות רעוע ולא יציב, חשוב לבצע חיזוק מטבחים על ידי נגר ואיש מקצוע מומחה. הארונות הנמצאים מעלה באזור המטבח, הם כאלה שעלולים לקרוס בעיקר אם מדובר בארונות עתיקי יומין ולכן חשוב להתייעץ עם איש מקצוע לגבי חיזוק הארונות או החלפה של המטבח.

החלפה ותיקון משטחים – משטחי עבודה כמו שיש, בוצרים ועוד עלולים להסדק ולהישרט ולכן חשוב להחליף אותם מידי פעם. באמצעות שדרוג של משטחים קיימים והחלפה של משטחים, אפשר לקבל אזור עבודה נוח, אסתטי ובעל נראות מקצועית ויפה יותר.

החלפת דלתות – כאשר אתם מחליפים את הדלתות ואת ארונות המטבח, אתם יכולים בעצם לבצע שינוי משמעותי בחלל החדר. כיום ישנן ארונות מסוגים שונים כמו כאלה המקנים מראה כפרי, מודרני, מלכותי, מראה בסגנון פרובנס ועוד. בנוסף איכות הארונות יכולה להיות באיכות גבוהה הרבה יותר וזאת הודות לסוג הגימור של הארונות, סוג העץ הנבחר לארון, התזת הצבע על גבי דלתות הארונות ואיכות הגימור.

בחירת פרזוליםשדרוג מטבחים יכול להיעשות גם באמצעות החלפת אלמנטים קטנים כמו החלפה של פרזולים וידיות. אם תתבצע החלפה נכונה שמתאימה לסגנון של חלל העבודה: תוכלו לבצע שדרוג משמעותי למטבח שלכם וגם להקנות לו מראה מעניין ונעים יותר.

החלפה של כלים סניטריים – כיורים, ברזים, גורס אשפה, ידיות ועוד, כולם שייכים לכלים הסניטריים של המטבח אותם יש להחליף כאשר הם לא עובדים או גורמים לסתימות, כמו גם לדליפות והעדר זרם מים ואינסטלציה תקינה בחלל. בשל כך, בזמן השדרוג חשוב לבצע החלפה של כלים סניטריים ולבחור בכאלה אשר מתאימים לעיצוב הכולל של החלל.

החלפת כלים פונקציונליים – גם כלים ומכשירים פונקציונליים אשר אינם תקינים ותופסים מקום באופן מיותר, חשוב שתחליפו כאשר יש לבצע החלפה של מוצרי חשמל ושאר אביזרים בהתאמה לסגנון החלל, כמו מכשירים מעוצבים בסגנון מודרני למטבח המעוצב בסגנון זה, כמו גם כאלה במראה וינטג' לסגנון הכפרי או סגנון עיצוב פרובנס.

עשו את כל אלה ותוכלו ליהנות מחלל עבודה נקי, נעים מזמין אשר בו כיף לבשל ארוחות, לארח בו ולבלות בתוכו יחד כמשפחה.

 

 

Back to top button