חדשות הארץמבזקיםרצועת עזה

חמאס על סגירת מעבר הסחורות: "פשע חדש נגד האנושות"

בחמאס הגיבו לפני זמן קצר (שני) להחלטת ראש הממשלה נתניהו ושר הביטחון ליברמן על סגירת מעבר כרם שלום בעקבות המשך טרור עפיפוני ובלוני התבערה הנשלחים מידי יום כבר במשך 100 ימים ברציפות ברצועת עזה ואמרו כי "שתיקת האזור והקהילה הבינלאומית על הפשע והמצור המתמשך למעלה מ-12 שנה ברצועת עזה עודדה את הכיבוש בפעולותיו הפליליות הפוגעות בזכויות האדם ובחוקים הבינלאומיים."

בחמאס הוסיפו כי "צעדיו הנוספים של נתניהו לחיזוק המצור והידוק הסגר על ידי מניעת סחורות לעזה הוא פשע חדש נגד האנושות. אנו קוראים לפעולה מידית למנוע את הפשע שישראל תישא בתוצאותיו החמורות".

בג'יהאד האסלאמי פרסו הודעה דומה לזו של חמאס בעקבות החלטת ראש הממשלה ושר הביטחון ואמרו כי מדובר ב"הכרזת מלחמה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
דובר הזרוע הצבאית של חמאס, אבו עוביידה

5 תגובות

  1. לפי המעשים של המחבלים ושולחיהם , הם הפושעים הארורים. הם יורים עלינו , שולחים מחבלים לדקור , לדרוס לשחוט בנו ועכשיו שורפים לנו את הדרום. אחרי כל זה אנחנו לא בסדר ? הממשלה שלנו מאוד , אבל מאוד עדינה איתם , אם רק אחרי 100 ימים הם סוגרים מעבר לסחורות. אני מזמן הייתי מפסיקה לתת להם את כל מה שהמדינה נותנת. מים , חשמל , תרופות , טיפול רפואי בבתי החולים שלנו ( כשבשיא החוצפה מגיע מחבל עם חגורת נפץ עליו ) . למה אנחנו , בדיוק אחראים עליהם ? שילכו לאחיהם הערבים ויבקשו סיוע . נראה אותם . דקה אחת מהומות על גבול מצריים ואף אחד לא יוצא משם חי . והעולם ? מבטיחה לכם שלא יצעקו , או יפגינו כמו שעושים לנו על הגבול כשאנחנו מגינים על עצמנו ובצדק כשבאים עשרות אלפים , חותכים את הגדר ומנסים לפלוש לשטחנו . כאילו שהם באים לשחק איתנו או לחלק לנו סוכריות. שילכו השמאלנים אליהם ויביאו איתם מהבית ציוד לתת להם ומצידי שגם יישארו שם .

  2. העיוות הפאתולוגי של החמאס , בא לידי ביטוי , כאשר הם מחזיקים גופות של חללים , ומחזיקים בשבי ישראלים , ומתנים את שיחרורם , בשיחרור כל רבי המרצחים , על מנת שיתגברו את הרצח ואת הרוצחים ; ושריפות בלתי פוסקות של שדות החיטה בצד הישראלי ; וכאשר מדינת ישראל , מתמודדת עים מפגעים פאתולוגים אלו ; העיוות הפאתולוגי של החמאס , מפרש זאת , כפשע נגד האנושות .

  3. אספקה חינמית של רעל ציאנקלי יעשה טוב יותר את העבודה. או, לחילופין, להתחיל להפציץ על מחבלים ולא על ידם

  4. נתנו לכם מספיק זמן להפסיק עם השרפות שלכם והפגיעות במעבר כרם שלום. עכשיו תסבלו. אפילו מזון ותרופות לא מגיע לכם.

Back to top button