חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

לא יאומן! צפו: שוטרים מותקפים בתל שבע ונמלטים מהמקום

כשרואים את התיעוד הבא קשה מאוד להישאר מאופק ולא להתעצבן. שוטרים שהגיעו היום (רביעי) לבצע פעילות יזומה בתל שבע לאיתור דרוש חקירה בחשד לאירוע אלימות במשפחה הותקפו בידי המקומיים אשר השליכו לעבר אבנים וגרמו לשוטרים להימלט מהמקום. בנוסף בוצע ניסיון לנגח ניידת משטרה.

מהמשטרה נמסר, "בפעילות משטרתית יזומה שנערכה לפני זמן קצר ביישוב תל שבע לאיתור דרוש חקירה בחשד לאירוע אלימות במשפחה הותקפו השוטרים בידי המון אדם אשר השליכו לעברם אבנים במטרה לסכל את הפעילות, ואף נעשה ניסיון לנגח ניידת משטרה ולחסום את היציאה מן הרחוב. השוטרים הגיבו בנחישות, עצרו שני חשודים ביידוי אבנים ואת נהג הרכב אשר ניסה לנגח את ניידת המשטרה ורכבו נתפס אף הוא. במהלך הפעילות ניזוקו 4 ניידות משטרה, אין נפגעים בקרב השוטרים. הסריקות אחר דרוש החקירה נמשכות."

הקלות הבלתי נסבלת ביישובי הערביים לנהוג באלימות כלפי גורמי האכיפה מעוררת שאט נפש ומחייבת טיפול נחוש ועצמתי וללא פשרות כנגד פורעי החוק. התמונות האלה של תקיפת כוחות ביטחון ביישובים הערביים אינן נדירות ולא קשה להבחין בהבדלים בין הטיפול המשטרתי ביישובים ישראליים ליישובים הערביים, הם פשוט מרשים לעצמם להתנהג באלימות ובחוסר כבוד ונראה כי ההרתעה מפני החוק במקומות אלה כמעט ואינה נמצאת כלל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יש לציין כי אירוע כזה ובמיוחד לאחר פרסום תיעוד בו נראים שוטרים נמלטים כתוצאה מפגיעה של אזרחים בהם חייבת להדליק "אור אדום" ולפעול ביד קשה כנגד אותם פורעים על מנת להציג גבולות באותם יישובים וליצור הרתעה.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

3 תגובות

  1. אני רואה את הסרטון ומתבייש. איך אמר פעם בגין "לשבור להם את כל העצמות". זה גם מה שהיה מצפה לראות בסרטון הזה ולא שהשוטרים בורחים כמו קוקסינלים! עצוב, מרגיז ובושה !!!

  2. אני כאחד שלחם בלבנון ה2 וצוק איתן מתבייש מתבייש אין כבוד למשטרת ישראל .אצלנו ביישוב אתם כול יום רושמים דוחות על שטויות כמו הפעלת רדיו או פלפון בברכים ואצלם אתם שפנים אפס בושה תחת

Back to top button