חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

"עו"ד יורם שפטל מביא לתחנה רייטינג פסול ומסוכן, יש לפטר אותו"

ח"כ עיסאווי פריג' (מרצ) הגיב הערב (חמישי) לדבריו של עו"ד יורם שפטל שאמר בתוכניתו ברדיו 103fm כי "הערבים הם אויבנו, לשנוא אותם זו אינה גזענות". ח"כ פריג' אמר כי "אין מקום לרייטינג של שנאה והסתה ולכן אין מקום ליורם שפטל בתחנת רדיו שפועלת מתוקף רישיון מהרשות השנייה."

הוא הוסיף כי "הרדיו הוא לא לשכת תעסוקה לגזענים ושפטל שמגדיר את הערבים כעם "כרצחני, חסר מעצורים שלשנוא אותו זו מצווה" הוא גזען. רק דמיינו שבמקום ערבים היה מדובר ביהודים. אנחנו עדיין חיים במדינת חוק, מדינה דמוקרטית ואסור שדבר כזה יקרה. אסור שאדם ינצל את מעמדו וישתלח בציבור שלם מעל גלי האתר תוך אמירות גזעניות ומסיתות. הרייטינג שהוא מביא לתחנה הוא רייטינג פסול ומסוכן. ועלול להוביל לכך שמאזין ישמע את ההסתה הפרועה ויבצע את דבריו "הלכה למעשה". יש לפטר אותו באופן מידי ויפה שעה אחת קודם!"

ח"כ עיסאווי פריג'

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

3 תגובות

  1. אצל החבר'ה האלו הדמוקרטיה נכונה רק כשהיא מתאימה להם…כשקשה להתמודד עם טיעונים אז תוקפים את השליח. הרי הח"כ הנ"ל וחביריו מתקשים לגנות תוקפנות ורצחנות ערבית ובכל זאת עדיין מברברים מתוך בית המחוקקים , ומי שמטיח בהם שיהודי לא יצא חי מישוב ערבי….הוא גזען?! אז נחשו נא ילדים …מי האויבים של היהודים ?

Back to top button