לבנוןמבזקים

חיזבאללה: "ההתנגדות היא הדרך הנכונה להתמודד עם ישראל"

סגן מזכ"ל חיזבאללה, השייח' נעים קאסם אמר היום (שישי) כי "מלחמת לבנון השנייה ביולי 2006 לא הייתה מלחמה רגילה. היא יצרה מפנה היסטורי חשוב בלבנון של מה שהיה לפני יולי 2006 ומה שלאחר יולי 2006. כי אחרי העימות הזה עם האויב הישראלי התוצאות שהשגנו היו שונות לגמרי. ישנם ארבעה הישגים שהובילו לשינוי אמיתי בזירה שלנו. ראשית הצלחנו לשבור את המיתוס הישראלי של "הצבא הבלתי מנוצח" והצלחנו להבין כי הכוח והיכולת של הצבא הישראלי הם רק אשליה. הצבא נפל אל מול לוחמי ההתנגדות שלנו."

קאסם הוסיף כי "ההתנגדות הוכיחה שהמלחמה הזאת יצרה סבל גדול בקרב היישות הציונית הרבה מעבר למה שהם ציפו. את ההשלכות לבחירות הפוליטיות שהם עשו אנו רואים עד היום, מה שגורם להם להירתע ולהימנע מתוקפנות מתי שהם רוצים".

לסיכום אמר כי הדרך הטובה ביותר והנכונה להתמודד עם הישות הישראלית היא בדרך ההתנגדות והדגיש כי "מעורבות דיפלומטית מובילה רק ל"פתרונות של כניעה ".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
סגן מזכ"ל חיזבאללה, השייח' נעים קאסם

2 תגובות

  1. הוא צודק. כי צה"ל נלחם במזרח התיכון לפי סטנדרטים מערביים. שייך נעים קאסם דע לך. במלחמה הבאה אם תכפה עלינו , מה שהיה לא יהיה יותר. לא יקרה שתהיה מלחמה ואז תבכו לאו"ם על הפסקת אש ונחזור לגבולות כאילו כלום. במלחמה הבאה ישראל תתפשט גם בסוריה וגם בלבנון ואף תושב ערבי לא יישאר בשטח. כולם יגורשו. . בלבנון עד נהר הליטאני , ובסוריה עד פאתי דמשק בערך 20 קילומטר מדמשק. אין ולא יהיה שום משא ומתן יותר עם האויב הערבי. לא ניפול יותר לפח. לא מאמינים לכם ולעולם לא נאמין. אתם יכולים לחגוג במסיבות ניצחון אבל מה שיקבע זה השטח. והשטח יהיה שלנו.

Back to top button