חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

ראש מועצת שדות נגב: "ניתן גיבוי מלא לממשלה ולעומד בראשה"

תמיר עידאן, ראש מועצת שדות נגב אמר לפני זמן קצר (שני) בעקבות הפגישה עם ראש הממשלה נתניהו היום בשדרות: "אני מרוצה מהאמירה של ראש הממשלה כי אין דבר כזה הפסקת אש שמחריגה את עפיפוני ובלוני התבערה. המסר שקיבלנו מראש הממשלה הוא חד וברור. צה"ל קיבל הנחיה ברורה למגר את טרור העפיפונים. כמו כל דבר בעימות הזה מול הפלסטינים אין "זבנג וגמרנו" אלא זה עניין של מערכה. אנו מצפים לראות ניצחון בסופה של המערכה שיוביל לשקט של 4 השנים האחרונות כאשר המראה של שדות שרופים יפסק לחלוטין."

עידאן הוסיף כי "התושבים בשדות נגב חזקים ונחושים לעמוד כמו חומת ברזל מול כל התגרות מצד הפלסטינים. אני וראשי הרשויות בעוטף ניתן גיבוי מלא לממשלה ולעומד בראשה על מנת להבטיח את השקט בדרום לעוד שנים רבות ככל האפשר, גם אם הדבר ידרוש מאיתנו להתמודד עם הסלמה או מבצע צבאי ברצועת עזה"

צילום: דוברות מוא"ז שדות נגב
צילום: דוברות מוא"ז שדות נגב
צילום: דוברות מוא"ז שדות נגב

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

2 תגובות

  1. הרמת"כל חייב לפעול להגנת הישובים מהעפיפונים ,ושולחיהם .אף אחד לא בעד הרג צעירים פלסטינים -אך אסור לאפשר להם לגרום לנזק האדיר לכל התושבים והסבל לכול הטבע והחי .מחובתו למנוע את הנעשה -אם יש לו דרך אחרת לנטרול מבצעי הטרור -אז ישתמש בהם -אם אין דרך אחרת אז בדרך האפקטיבית הקיימת . !

  2. כל מי שמקווה לשלום עם ערביי-ארץ ישראל חולם באספמיה, כי הם מהווים את חיל-החלוץ של רוב ארצות-ערב אשר שונאות את השם ישראל. לכן, אך ורק סילוק ערביי-ארץ ישראל לארצות-ערב הרבות יביא רגיעה ממושכת.

Back to top button