חדשות הארץמבזקיםצבא וביטחון

צה"ל לתושבי עזה: "אתם משלמים מחיר כתוצאה מהטרור של חמאס"

ראש מנהלת התיאום והקישור לעזה פונה לתושבי ולסוחרי עזה ממעבר כרם שלום: "ביכולתנו להכפיל את כמות המשאיות שנכנסות כל יום לרצועה פי עשרה מהכמות הנוכחית. המחיר הכבד שאתם משלמים הוא תוצאה של טרור הבלונים ועפיפוני התבערה של חמאס, הם הכתובת! דרשו מהם לעצור את הטרור".

בפוסט שפורסם ב-״אלמונסק״ עמוד הפייסבוק בערבית של היחידה לתיאום פעולות הממשלה בשטחים, פונה רמת״ק (ראש מנהלת תיאום וקישור) עזה, אל״ם איאד סרחאן, ממעבר הסחורות כרם שלום לתושבים ולסוחרים ברצועת עזה. בסרטון בשפה הערבית מדגיש הרמת״ק לסוחרי רצועת עזה כי ארגון הטרור חמאס אחראי להסלמה והוא זה שגרם לצמצום מעבר סחורותיהם: "אנחנו מבקשים מכל סוחר ומכל אזרח שמעוניין ברגיעה ורוצה לראות את הסחורה נכנסת, לפנות לארגון הטרור חמאס ולדרוש מהם להפסיק עם פעולות הטרור כמו בלוני התבערה ובלוני הנפץ״.

צילום: חדשות MivzakLive

בסרטון שפרסם אמר, ״אני פונה לתושבי ולסוחרי עזה, המחיר הכבד שאתם משלמים הוא תוצאה של טרור הבלונים ועפיפוני התבערה – דבר שאנו במדינת ישראל מחשיבים כטרור במלוא מובן המילה ולכן, התגובה תהיה קשה יותר. ביכולתנו להכפיל את כמות המשאיות שנכנסות כל יום לרצועת עזה פי שניים, פי שלושה ואפילו פי עשרה מהכמות הנוכחית."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

והוסיף "אתם – הסוחרים, האזרחים והאנשים שחיים ברצועת עזה – משלמים את מחיר הטרור שמובילה הנהגת חמאס זה אותו טרור שהוביל אותנו להחלטה לצמצם את הפעילות במעבר כרם שלום. אנחנו לא הכתובת. למי שיש שאלות בנוגע לנושא הזה – שיפנה לחמאס בעזה. לא אלינו. הכתובת שלכם הוא ארגון הטרור חמאס האחראי להסלמה".

לסיכום הדגיש כי "כל עוד יימשך טרור בלוני התבערה צה"ל לא יישב בחיבוק ידיים, לא ישקוט נוכח המצב ויגיב בעוצמה על המשך שיגור בלוני התבערה ושאר מעשי הטרור ששורפים את אזור הדרום".

צפו בדבריו של רמת״ק (ראש מנהלת תיאום וקישור) עזה, אל״ם איאד סרחאן

Back to top button