חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

חשד: בן 22 דקר קטין בבית עסק בבית שמש ופצע אותו בינוני

בתום חקירת משטרה מאומצת שארכה כשבוע ושנפתחה בעקבות אירוע דקירה בבית עסק בבית שמש, העבירה המשטרה את כלל חומרי החקירה לפרקליטות שצפויה להגיש היום (חמישי) כתב אישום כנגד החשוד כבן 22.

ראשיתה של חקירת המשטרה לפני כשבוע, יום ו' (13.7.18) בשעת לילה, עם קבלת דיווח במוקד המשטרה אודות קטטה בבית עסק בבית שמש, במהלכה נדקר קטין בן 17 בפלג גופו התחתון שפונה לאחר מכן במצב בינוני לבית החולים. החשוד בדקירה נמלט מהמקום.

תוך זמן קצר הגיעו למקום כוחות משטרה, שפתחו מיד בחקירה תוך ביצוע מגוון פעולות חקירה מהירות ומאומצות ששולבו במאמצים מודיעיניים ואמצעים טכנולוגיים מתקדמים, שתוך שעות בודדות הביאו לאיתורו של החשוד בדקירה ומעצרו עת שעפ"י החשד היה בבריחה. עוד עצרה המשטרה לחקירה במקביל 4 צעירים נוספים (בהם קטינים) שעפ"י החשד היו מעורבים / עדים לתקיפה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

החשוד בן 22 ממטה יהודה, הובא לחקירה בתחנת המשטרה בחשד 'לפציעה הגורמת חבלה של ממש כשעבריין מזויין בנשק קר'. בסיומה נעתר בית המשפט לבקשת המשטרה והאריך מעצרו.

במהלך החקירה, עלה חשד כי זמן קצר קודם לכן, ישבו יחד בבית העסק כמה מהצעירים ועפ"י החשד צרכו יחד סמים, בשלב מסוים הבחין החשוד כי צעירים אחרים 'לקחו' לו את אופניו מפתח בית העסק, דבר שעפ"י החשד העלה את זעמו של החשוד והביא לתקיפתו של חברם.

במסגרת חקירת המשטרה, זומן בעל העסק לשימוע בפני קצין משטרה, במהלכו קיבל לידיו צו המורה על סגירת העסק למשך תקופה של 14 ימים החל מיום 16.7.18.

כאמור, היום לאחר שחוקרי המשטרה העבירו את כלל חומרי החקירה לפרקליטות (פלילי), היא צפויה להגיש כתב אישום כנגד החשוד בגין העבירות המיוחסות לו, ובקשה להאריך מעצרו עד לתום ההליכים נגדו.

במשטרה ציינו כי "הבשלת חקירת המשטרה תוך כשבוע ימים לכדי כתב אישום, הנו פועל יוצא של חקירת המשטרה המאומצת שנפתחה תוך שימוש מהיר ויעיל במגוון האמצעים הטכנולוגיים הקיימים במשטרת ישראל, שהביאו לאיתור זהותו של החשוד תוך זמן קצר ולמעצרו. כל זאת לצד מלאכת איסוף ראיות וממצאים מורכבת שנערכה בשטח והביאה להתקדמות מהירה של חקירת המשטרה."

Back to top button