צרכנות

5 המלצות לבחירה מוצלחת של שיש למטבח

בחירת שיש למטבח היא אחת הבחירות החשובות ביותר שתבצעו. אולי השיש לא נראה לכם כמו מוצר חשוב אך למעשה מדובר על אחד המוצרים הכי חשובים שיש, כי הוא שילוב של עיצוב ופרקטיקה מהחשובים שיש בבית כולו. הנה כמה המלצות וטיפים על בחירה מוצלחת של השיש הבא שלכם.

התרשמות מכל הסוגים לפני הבחירה

כמה פעמים ייצא לכם לבחור שיש מטבחים? יכול להיות שאולי פעמיים בחיים ואולי פעם אחת, כאשר יש אנשים שבכלל לא בוחרים אותו. חלק ניכר מהאנשים לא בוחרים את השיש אלא מסתדרים עם מה שיש לפי בחירת הקבלן או הבעלים הקודם של הדירה, אך בבוא העת כשהם ירצו לבחור שיש הם לא יבינו אלו אפשרויות יש. שיש דקטון, שיש אבן קיסר, גרניט או קוריאן, קל מאוד ללכת לאיבוד בין כל הדגמים האלו ורוב הסיכויים שלא תכירו אותם ותבינו מה ההבדלים. לכם ההמלצה החשובה ביותר היא לקחת את הזמן ולקרוא על כל אחד מהסוגים, כדי להבין מה היתרונות ומה החסרונות שלו.

 

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עמידות איתנה לאורך זמן

יש מגוון רחב של סוגי שיש למטבח ולכל אחד יש את היתרונות שלו. שיש אחד יהיה יותר מעוצב אך שיש אחר יהיה יותר עמיד, שיש אחד יהיה יותר מגוון אך שיש אחד יהיה קל משקל ופשוט להתקנה וכן הלאה. אם יש פרמטר אחד חשוב שאסור לכם להתעלם ממנו היא העמידות. השיש שלכם חייב להיות עמיד כאשר העמידות נמדדת לפי מספר קריטריונים. ראשית, השיש צריך להיות חזק גם אם זה אומר שהוא יהיה מעט כבד. שנית, השיש צריך להיות עמיד לשריטות כאשר שיש כזה יהיה נכס לשנים רבות כי העיצוב שלו לא ייפגע. שלישית, זה יתרון גדול אם השיש יהיה עמיד לחום, למקרה שתניחו עליו סיר.

שיש מעוצב להתאמה למטבח

על פרמטר העמידות אסור להתפשר אך זה לא אומר שצריך לנטוש את העיצוב. יש מגוון רחב של סוגי שיש למטבחים שיהיו עמידים וחזקים מאוד אך לא כל כך מעוצבים, כמו למשל k-stone  או אבן קיסר, אך יש כאלו שיהיו גם עמידים וגם מעוצבים. אפשר למנות את אבן הגרניט או שיש דקטון כסוגים שיהיו גם עמידים וגם מעוצבים מאוד, כאשר העיצוב שלהם לא רק יוקרתי אלא גם מגוון במיוחד. אפשר לבחור אותם בכל מיני סגנונות ובכל מיני גוונים, ועל שני הסוגים האלו אפשר אפילו להניח סירים חמים מה שמהווה את אחד היתרונות הכי גדולים שיש כיום בנוגע לבחירת שיש למטבחים.

מה לגבי הפרקטיקה?

אסור לשכוח שהפרקטיקה של השיש היא לא דבר שאפשר להתעלם ממנו. למה אנו מתכוונים כשאנו אומרים פרקטיקה? אנו מתכוונים לכך שהשיש צריך להיות מותאם למטבח והוא צריך להיות מותאם לשימוש שלכם. שיש גדול יכול להיות נהדר אך לא תמיד זה יהיה מתאים בכל מטבח. כמו כן, השיש צריך להיות הולם לשימוש שלכם כאשר יש דגשים אחרים שיהיו רלוונטיים כלפיכם. למשל, יכול להיות שאתם צריכים את השיש לשימוש חיצוני ואז אתם צריכים שיש שיהיה עמיד גם לקרינת השמש, או לחלופין אתם צריכים שיש שיהיה עמיד ביותר לחבלות, כמו למשל שיש שמיועד למקומות ציבוריים.

אל תשכחו את האחריות

רוצים שיש מומלץ? תבחרו שיש מחברה אמינה שמציעה ללקוחות שלה אחריות מלאה לשנים קדימה. ללא אחריות זו יהיה לכם קשה מאוד לסמוך על ההתקנה של השיש כאשר תעודת האחריות שאתם מקבלים מסבירה לכם שהחברה בטוחה בעצמה ולכן היא מציעה לכם הלכה למעשה שירות תיקונים מלא בכל מקרה. זה נתון שאי אפשר להתעלם ממנו ובוודאי לא כאשר יש חברות שלא מציעות אחריות. שיש למטבח מהיבואן לרוב יהיה באחריות מלאה כאשר גם האיכות של השיש תהיה גבוהה מאוד והמחיר לרוב יהיה נמוך יותר.

נכתב באדיבות שיש פאר

Back to top button