חדשות הארץמבזקים

"איראן – אויב האומה הערבית והמוסלמית, צריך לנתק עמה את היחסים"

״פובליציסט כוויתי: איראן היא אויב של האומה הערבית והמוסלמית, היא כובשת את סוריה, עיראק, לבנון ותימן. צריך לנתק עמה את כל היחסים דיפלומטיים, כלכליים ופוליטיים״.

מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף כמיל אבו רוקון, פרסם היום (שישי) ב-״אלמונסק״ דף הפייסבוק בערבית, ראיון של הפובליציסט, הסופר והעיתונאי הכווייתי נאסר אלמסרי עם העיתונאי מוחמד אל-מלא שפורסם בדף היוטיוב שלו, בו הוא מעיד בגלוי על פניה וכוונותיה האמיתיות של איראן: ״איראן היא אויב וצריך לנתק עמה את כל היחסים – הדיפלומטיים, הכלכליים והפוליטיים. ולא רק זה; צריך לעקוב אחר כל הרשתות החברתיות וכל מי שתומך באיראן – חייב לעמוד לדין, בין אם הוא כוויתי או לא. יש ממשלות שתומכות באיראן (כמו) ממשלת עיראק, ממשלת לבנון ואחרות כל אלה, צריך להפסיק לתמוך בהן ולהפסיק לסייע להן ואפילו לשאוף לנתק את היחסים עמן״.

מתפ"ש אלוף כמיל אבו רוקון כתב בפוסט בפייסבוק, "איראן היא האויב של האומה הערבית והמוסלמית, ולא רק אנו חושבים כך. כך חושבים ומאמינים מנהיגים ערבים רבים ועמי ערב. תושבי עזה, ככל שארגון הטרור חמאס מתקרב לטהרן הוא מרחיק אתכם יותר מחיק אחיכם הערבים. איראן כובשת חמש ערי בירה ערביות ועכשיו חמאס והגי'האד האסלאמי עוזרים לה לכבוש את הרצועה. צפו בדבריו של האינטלקטואל והיועץ הכוויתי נאסר אלמסרי ותבינו שאיראן וזרועות הטרור שלה באזור מהווים איום עליכם".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

דבריו של אלמסרי מתוך הראיון: "איראן אויב אסטרטגי של האומה הערבית והמוסלמית וכל הסתכלות שמקלה ראש בכך אינה נכונה איראן היום כובשת את סוריה, עיראק, לבנון ותימן ונלחמת בנו בביתנו משמרות המהפכה הן רק חלק ממערכת גדולה יותר (הכוללת את) הצבא האיראני ואת כל הארגונים העממיים השונים: אלחשד א-שעבי (בעיראק), חיזבאללה (בלבנון), מפלגת א-דעווה (בעיראק), החות'ים (בתימן) כל אלה מהווים איום עלינו. ולא רק זה – יש תושבים ממדינות המפרץ ומכווית שמשתייכים להם וההוכחה לכך – חוליית "עבדאלי" (של חיזבאללה) שנחשפה (בכווית) כל אלה שואפים להפיל את השלטון שלנו. הם שואפים לעשות זאת בסעודיה, שם שואפים לעשות זאת בבחריין אל תמעיט מהנזק שהם עושים".

צפו בראיון (צילום: דוברות מתפ"ש)

Back to top button