העולם הערבימבזקיםרצועת עזה

דור העתיד: חמאס פתח ברחבי עזה את מחנות הקיץ לילדים ובני הנוער

השבוע, ב-14 ביולי 2018 הכריז חמאס במסיבת עיתונאים שקיים על פתיחת מחנות הקיץ של הארגון לשנת 2018 ברחבי רצועת עזה. הקייטנות תחת הכותרת "אני חוזר לאדמתי" בהשראת "צעדות השיבה" עוסקות בעיקר בפעילות שראינו בחודשים האחרונים מאז ה-31 במרץ שהחלו צעדות השיבה ברצועת עזה: יידוי אבנים ושימוש במקלעים, איסוף צמיגים, הפרחת עפיפונים ובלוני תבערה והאדרת השהידים שנהרגו במהלך הצעדות.

באתר "מרכז המידע למודיעין ולטרור על שם אלוף מאיר עמית" שאסף את הנתונים מעמודי הפייסבוק של מחנות הקיץ של חמאס וריכז את המידע פורסם כי הילדים ובני הנוער, ככבל שנה, הועברו במחנות אימונים צבאיים, ככל הנראה על ידי מדריכי חמאס, שאימנו אותם בפירוק והרכבת כלי נשק, חטיפת ישראליים, אימוני ירי ועוד. "מתמונות, שבידינו ניתן להתרשם כי מרבית האימונים הצבאיים הועברו בכיתות לימוד ובחצרות של בתי הספר שברצועה." נכתב בפרסום הידיעה באתר.

הקייטנות של חמאס נערכות ברחבי רצועת עזה כמידי שנה בחופשת הלימודים. בקייטנות נוטלים חלק עשרות אלפי ילדים ובני נוער כאשר מרביתן מאורגנות על ידי חמאס ומקצתן על ידי ארגוני טרור אחרים ברצועה וגופים שונים (ע"פ האתר אונר"א נהגה בעבר לקחת חלק פעיל במחנות הקיץ אולם הפסיקה פעילות זו בשל אילוצי תקציב).

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הפעילות הנרחבת במהלך הקייטנות מטרתה להשריש בילדים ובני הנוער המשתתפים את תורת הלחימה של הארגון והאידאולוגיה של חמאס. למעשה מדובר בקייטנות שנועדו לעצב את דור העתיד שיתמוך ובהמשך יצטרף לשורות הזרוע הצבאית של הארגון ולמוסדות התנועה.

תמונות מעמודי הפייסבוק של מחנות הקיץ של חמאס

 

Back to top button