חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

"החמאס מוביל את ממשלת ישראל – הם עושים ואנחנו מגיבים"

ח"כ עמר בר-לב השתתף היום (שבת) באירוע שבתרבות ברחובות בהנחיית איתן דנציג והתייחס למצב בדרום: "היוזמה היא בידיי חמאס. החמאס מוביל את ממשלת ישראל – כשהחמאס רוצה שקט אז יש שקט, וכשהוא רוצה רעש ומלחמה אז יש מלחמה. החמאס יצר משוואה בה הם עושים ואנחנו מגיבים, ולכן הם קובעים את המרחק שבין גלי ההסלמה."

הוא הוסיף כי "כשהתותחים רועמים אנחנו יודעים להשיב אש, אבל הבעיה שבתקופות של שקט אנחנו לא עושים דבר כדי לשנות את המצב. עד שממשלת ישראל לא תנסה לשבור את המעגל הזה, הוא ימשיך – במקרה הטוב ימשיך בצורה הנוכחית ובמקרה הרע זה יהפוך למלחמה שאף אחד לא רוצה בה, שבסופה נהיה בדיוק במקום בו היינו לפני מספר חודשים".

ח"כ עמר בר לב באירוע שבתרבות

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

3 תגובות

  1. עים כל הכבוד ; אין סיכוי להגיע לשלום עים הפלסטינאים בעזה ; תטיב עימם , הם יפרשו זאת כחולשה , ויגבירו את תביעותיהם ; הסיכוי לפיתרון צריך להיבנות על חשיבה עתידית רחבה , שמדינות ערב יכירו בחשיבות קיומה של מדינת ישראל ובתרומתה לאנושות בנושאים חשובים רבים ; ושלום עים מדינות ערב, ושילוב וישוב הפלסטינאים בתוכם , יצור תנאים נאותים לתרומה חשובה של מדינת ישראל לעתידם בנושאים חשובים רבים לשלום העולם , בעידן של יצור נשק גרעיני שהולך וגובר , ויסכן את קיום החיים של בני האדם על כדור הארץ .

  2. בר- לב , למה לא תסתום פיך לצמיתות ??!! ורק לחשוב על אבאשלך זה גורם לי לחרארא עוקצנית ומבעסת

Back to top button