צרכנות

מתיחת פנים ללא ניתוח רק אצל מומחה!

השנים שחולפות משאירות אצל כולנו סימנים לא מחמיאים בפנים: רקמות עור צונחות והופכות מוארכות, דבר שמקנה לפנים מראה מלבני ועגמומי, ובמידה רבה גם מותש; העור עצמו הופך רפוי יותר וגם לכך השפעה מבגרת מאוד; ומרקם העור מקרין עייפות שתורמת אף היא לחוסר החיוניות הכללית באיבר שמשפיע יותר מכל על המראה שלנו.

בעבר היו לנו 2 אפשרויות – לקבל את הדין ולהתמלא בתסכול בכל פעם שאנחנו מסתכלים במראה ונשקף מולנו אדם זקן יותר מכפי שאנחנו תופסים את עצמנו, או לעבור ניתוח, על כל המשתמע מכך. לשמחתנו, הרפואה האסתטית לא מפסיקה להשתכלל, וכיום עומדת לרשותנו עוד אופציה: מתיחת פנים ללא ניתוח.

מתיחת פנים ללא ניתוח מבוססת על החדרת חוטים מיוחדים לעור הפנים, חוטים שמסייעים לייצב רקמות עור נפולות ובאופן כללי מחוללים נפלאות. חשוב לציין כי מתיחת פנים בחוטים אמנם אינה הליך כירורגי, אולם גם כך מדובר בטיפול מורכב, ועל-מנת ליהנות מתוצאות חיוביות במיוחד ומינימום תופעות לוואי, חשוב מאוד להגיע אך ורק למומחה. מומחה שכזה חייב להיות לא “רק” כירורג פלסטי מיומן אלא גם בעל ניסיון רחב היקף בביצוע הליך ספציפי זה של הרמת הפנים בחוטים. יישום המלצה זו יחסוך את הצורך בניתוח מתיחה, גם כיום וגם בעתיד, ויבטיח שיפור משמעותי לטובה בחזות החיצונית ואיתה גם בדימוי העצמי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כיצד מתבצעת מתיחת פנים בחוטים?

מתיחת פנים ללא ניתוח כוללת כאמור החדרת חוטים ייעודיים למטרה זו, ובפרט כדאי לבחור בחוטי Miracu, לנקודות שונות בפנים אשר נבחרו בקפידה ע”י הרופא המטפל. החדרת החוטים מתבצעת באמצעות מחט עדינה מאוד, שלא משאירה סימנים בפנים, ועוד כדאי לדעת שהחוטים מוחדרים אל שכבות עור עמוקות. בדרך זו מובטח כי לא ייווצרו צלקות וכן שהשינוי יהיה משמעותי במיוחד.

החוטים מבצעים שתי פעולות בו-זמנית: ראשית, הם מהווים נקודת אחיזה לרקמות העור שצנחו במשך הזמן, ומושכים אותן כלפי מעלה, חזרה אל המיקום המקורי שלהן. שנית, ההחדרה של החוטים מובילה להצטלקות של רקמת עור בשכבה עמוקה (שאינה נראית לעין). הצטלקות זו מובילה לייצור מוגבר של קולגן ושל אלסטין, שני חלבונים שלהם חלק משמעותי במיצוק עור הפנים. השפעה נוספת של הגברת ייצור הקולגן והאלסטין היא שיפור מרקם העור, שהופך למוצק יותר, חלק יותר, חיוני יותר ובעל מראה בריא וצעיר יותר.

כאמור ישנה חשיבות רבה לזהות הרופא שמבצע את המתיחה. רק מנתח פלסטי בעל בקיאות מוחלטת בכל הנוגע לשרירים בפנים ולרקמות החיבור באזורים השונים של הפנים, ובמקביל מיומן בשימוש בחוטי ה-Miracu, יכול להבטיח – וגם לקיים – שיפור מקסימלי לטובה והצערת פנים משמעותית.

מה מאפיין את ההחלמה אחרי מתיחת פנים ללא ניתוח?

מתיחת פנים בחוטים מתבצעת בהרדמה מקומית. כשהרופא המומחה מסיים להחדיר את החוטים, ואחרי עוד פרק זמן קצר במרפאה לצורך השגחה, המטופלים משוחררים לביתם ולמעשה יכולים לחזור לשגרת החיים באופן כמעט מלא.

תופעות הלוואי האפשריות העיקריות הן שטפי דם בנקודות שאליהן הוחדרו חוטים, אדמומיות ואי נוחות. כמעט תמיד תופעות אלה נעלמות מאליהן תוך 3-4 ימים. בפרק זמן זה חשוב להימנע מלשפשף את עור הפנים וכן יש להקפיד לשכב כשהראש מורם. פרט לכך, ולאיסור על ביצוע פעילות ספורטיבית אינטנסיבית במשך כחודש, אין מגבלות על שגרת היומיום. עוד כדאי לציין כי חוטי ה-Miracu נמסים מעצמם ואין צורך להגיע למרפאה פעם נוספת בכדי לשלוף אותם מהגוף.

מתי ניתן לראות שיפור?

חלק מהשיפור במראה עור הפנים, במידת המוצקות שלו ובמרקם, ניתן לראות תוך מספר ימים לאחר הניתוח, וזאת בזכות האימפקט המידי של משיכת הרקמות כלפי מעלה ע”י החוטים. השינוי המלא בא לידי ביטוי כעבור כ-3 חודשים, לאחר שהקולגן והאלסטין החדשים ממלאים את תפקידם ומעניקים לרקמות את המראה הבריא, החיוני והקורן הרצוי.

לכמה זמן מחזיקות מעמד תוצאות הרמת פנים בעזרת חוטים?

הרמת פנים בחוטים מובילה כאמור לשיפור משמעותי, וזאת ללא צורך בהליך כירורגי שעלול להיות מסוכן ומחייב החלמה ממושכת יחסית. תוצאות המתיחה בחוטים מחזיקות מעמד כשנה, כשלאחר פרק זמן ניתן לעבור שוב את הטיפול הקל והפשוט יחסית, כששוב חשוב מאוד להגיע לרופא מומחה שייקח בחשבון גם את השפעות המתיחה הקודמת כדי לתכנן את ההליך המיטבי עבור המטופל או המטופלת.

 

לפרטים נוספים היכנסו:

http://www.drmony.co.il

 

 

 

Back to top button