חדשות הארץמבזקיםצבא וביטחון

חייל צה"ל נפצע בחילופי אש עם מחבלים בגבול רצועת עזה

מחבלים פתחו לפני זמן קצר (רביעי) באש לעבר כוח צה"ל באזור כיסופים. כתוצאה מהירי נפצע חייל צה"ל והוא פונה לטיפול בבית החולים סורוקה בבאר שבע. בתגובה צה"ל תוקף עמדות של ארגון הטרור חמאס לאורך רצועת עזה. גם בשעה זו מתנהלים חילופי אש בין כוחות צה"ל למחבלים בגבול רצועת עזה. הפלסטינים מדווחים במקביל על לפחות ארבעה הרוגים ומספר פצועים.

ארכיון

2 תגובות

  1. ממשלה אפסית ביטחון שואף למינוס…הנה עוד חייל ניפצע נקווה שלא ח"ו הלך…איתכם כבר אין אמונה …כל הדרום עולה באש מעפיפונים של שקל ועם כל הנשק שיש לנו אין למדינה מענה ביזיון של מדינה..לא יאומן שאין כאן מנהיג שמסוגל להבעיר את עזה לנתק להם חשמל ליתפוח את הביובים ולתת לה לשקע…פשוט לתת להם לצעוק ולקפץ…אתם על המכות שלהם גם מחלקים להם סוכריות…כמה שאתם ממשלה חרא ומפקירה פחדנית ליברמן פינצ'ר יותר חזק ממך יכלומניק עוף הביתה …דואגים לכיס שלכם בלבד לא האזרח ולא החייל…פחי אשפה !!!!

  2. לפלסטינאים ברצועת עזה אין שום כוונה להפסיק את הירי, ובמידה ומעוניינים בהפסקה מוחלטת של הטרור הפלסטינאי , מומלץ לדבר איתם בשפה שמובנת להם : ירי בלתי פוסק , ובגלל שהם משתפים גם ילדים בטרור הזה ; נכון יהיה לירות בפלג התחתון של גופם ; ולא להפסיק , גם אים הם יבקשו הפסקת אש .

Back to top button