בריאותחדשות הארץמבזקים

שבוע עידוד הנקה: 60% מאמינות כי זכותן להניק את ילדיהן בכל מקום

שבוע המודעות לעידוד הנקה נפתח הבוקר (ראשון) במערך ההיריון והלידה של רמב"ם ומצוין השנה תחת הכותרת "הנקה בכל מקום". כבכול שנה, גם הפעם מתוכננת פעילות רחבת היקף ברמב"ם להעלאת מודעות לנושא החשוב ולקידום והעצמת נשים יולדות בהחלטתן להניק.

לקראת אירועי השבוע ערך רמב"ם סקר באמצעות עמוד הפייסבוק "מחוברות – קהילת היולדות של רמב"ם", בו לקחו חלק הגולשות ובדק את עמדותיהן ביחס להחלטה להניק ולסוגיית הנקה בכל מקום. מתוך הסקר עולה כי מרבית המשיבות, 76% מהן בוחרות להניק וכי 60% מהמשתפות מאמינות כי זכותן להניק את ילדיהן בכל מקום. במסגרת הסקרים נערך גם דיון ער באשר לסוגיות הללו.

במהלך הימים הבאים צפוי צוות מערך ההיריון והלידה ברמב"ם, ובראשם צוות יועצות ההנקה של בית החולים, לקחת חלק אקטיבי בשבוע המודעות לעידוד הנקה. הצוותים יחלקו חומרי הסברה, ינשאו מדבקות ייעודיות על המדים והמחלקות יקושטו בשלטים ובלונים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במקביל נערך בשבועות האחרונים קמפיין רשת בעמוד הפייסבוק "מחוברות", בו לקחו חלק יועצות ההנקה ממחלקת ילודים והפגייה, פורסמו תכנים רלוונטיים וכאמור-סקרים. שיאו של שבוע המודעות ברמב"ם יהיה פאנל יועצות הנקה של ביה"ח, אשר יועבר בשידור חי בפייסבוק, במשך שעה ויחשוף את הגולשות לסוגיות שונות, טיפים, התלבטויות ויאפשר להן להתייעץ בנושא בזמן אמת. הפאנל מיועד להתקיים ביום ג', ה-31.7, בין השעות 11:00-12:00.

הפעילות מאורגנת ע"י מחלקת הדוברות ומחלקת השיווק של ביה"ח, בשיתוף עם מערך ההיריון והלידה.

צוות יולדות ברמב"ם. (צילום: פיוטר פליטר)

Back to top button