צרכנות

איך אמן החושים מרום מור משדרג לכם את האירוע

אתם מתכננים אירוע פרטי? אתם בתכנון המקדים של אירוע החברה בעבודה? אתם רוצים אירוע מושלם ולא מוכנים להתפשר על שום פרט? הגעתם בדיוק למקום הנכון. יש לא מעט מופעים שיכולים לשדרג את האירוע שלכם אבל בין כל מגוון האופציות העומדות בפניכם יש מופע אחד שהוא בלי שום ספק מנצנץ מעל כולם. מרום מור הוא אמן חושים בינלאומי לאירועים שכל אירוע שהוא מופיע בו מיד הופך לאירוע בלתי נשכח. מי שטרם נכח במופע של אמן חושים בוודאות יתרגש וייהנה מהמופע בצורה בלתי רגילה אבל הקסם האמיתי של מרום מור הוא לגרום להנאה צרופה גם לאלו שכבר ראו מופע של אמן חושים ויודעים במה מדובר וזה כבר משהו יוצא דופן באמת.

מהו מופע של אמן חושים?
אז עבור אלו שטרם נכחו באירוע שכזה ועבור אלו שלא בדיוק יודעים במה מדובר, לפניכם כמה עובדות על מופע של אמן חושים. מדובר על מופע יוצא דופן, מופע שהוא מעין שילוב של קוסם עם סטנדאפיסט, שילוב של קורא מחשבות עם מנחה מלא כריזמה ושילוב של אדם מצחיק ומרגש שמצחיק לרתק אותנו לכיסא. אמן חושים מומלץ לאירועים לא רק בגלל שהוא מרגש, מצחיק ומרתק אלא גם בגלל שהוא מתאים לכולם ולא משנה אם מדובר על גברים או נשים, צעירים או מבוגרים, עובדים פשוטים או מנהלים בכירים- המופע מיועד לכל מי שאוהב להתרגש ועבור כל מי שאוהב לצחוק ועבור כל מי שפשוט רוצה ליהנות משעתיים מהנות במיוחד.

אז מה אתם הולכים לגלות על החברים שלכם לעבודה?
החברים למקום העבודה הם חברים לכל דבר, הם האנשים שאיתם אנחנו מבלים הכי הרבה זמן במהלך היום, לעיתים אפילו יותר מהזמן שאנחנו מבלים עם המשפחות שלנו. במהלך המופע אתם הולכים לגלות עליהם דברים שאף פעם לא ידעתם, פרטים כמו מה השמות של סבא וסבתא שלהם, מה השם של חיית המחמד שלהם, לאן הם חולמים לטוס בקיץ, איזו מכונית היא החלום הגדול שלהם וכמה ילדים הם רוצים אלו רק חלק מהפרטים שהולכים להתגלות לכם על האנשים שחשבתם שאתם כבר מכירים באופן מלא. אמן חושים לאירועים מספק לנו את האפשרות לדעת הכל על החברים הטובים שלנו וכמובן שהכול נעשה באופן מלא בהומור ובצחוק גדול ולא בצורה פוגעת.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מופע שמתאים לכל סוגי האירועים
לא משנה אם אתם חוגגים אירוע השקעה, חלוקת פרסים למצטיינים, אירוע גיבוש לכל העובדים של החברה, אירוע לציון מאורע חשוב, יום הולדת לבעלים של החברה או כל סיבה אחרת למסיבה- מופע של  אמן חושים מתאים לכל מקום, לכל זמן וכמובן לכל אירוע. אגב, האירוע מתאים גם למספר גבוה של אנשים וגם למספר מצומצם של אנשים וכך למשל אתם יכולים להזמין את מרום מור לאירוע של 50 אנשים וגם לאירוע של 500 אנשים ועדיין המופע יהיה מתאים ויגרום הנאה לכל הנוכחים.

Back to top button