צרכנות

מדריך אירופה לקיץ עבור המשפחה המתיירת

מתכננים את הטיול הראשון שלכם כמשפחה לאירופה? מתקשים לבחור יעד אירופאי מתוך שפע ההצעות? ובכן, הגעתם למקום הנכון. אירופה היא יעד קסום ומושלם לטיול קיץ משפחתי בעיקר בגלל ההצעות והמבחר שמביאה עמה. היא טומנת בחובה מגוון תרבויות והיסטוריה רבגונית, עושר קולינרי, שפות שונות ועוד לא הזכרנו את המזג אויר… רק תבחרו מה מתאים לכם ותיסעו להיכן שתיקח אתכם הרוח.

ישנם מספר יעדים מרכזיים באירופה אותם לא תרצו לפספס. כאן תוכלו למצוא סקירה קצרה של היעדים המובילים באירופה עם דגשים וטיפים שיסייעו לכם לבחור נכון את היעד לטיול המשפחתי הבא שלכם. בערים האירופאיות הגדולות כדאי להקדים לבדוק ולהשוות מחירי מלונות באתרים כמו הוטלסקומביינד, רק כך תוכלו להבטיח שבחירתכם היא הזולה והחכמה ביותר.

חופשה משפחתית באירופה בזול

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עם השוואת מחירי מלונות באתרים כמו הוטלסקומביינד, הזמנה מוקדמת של טיסות וכמה טיפים מבעלי ניסיון, תצליחו להרכיב לעצמכם חופשה משפחתית באירופה מבלי לחרוג מהתקציב ומבלי לשבור תכניות חיסכון. הדרך לחסוך מבלי לגרוע מההנאה של כל בני המשפחה תהיה רכישת כרטיסי כניסה מוזלים לאטרקציות התיירות, בישול עצמי של חלק מהארוחות, חיפוש אחר אטרקציות תיירות שאינן דורשות תשלום (בכל עיר אירופאית גדולה תמצאו כמה אטרקציות כאלו), שימוש בתחבורה ציבורית והקפדה על הגדרת תקציב קניות בעבור כל בן משפחה.

אירופה במינימום זמן טיסה

כל שעת טיסה עם ילדים כרוכה בלא מעט קשיים. אלא אם התמזל מזלכם וילדכם נרדמים או מתנהגים למופת במהלך טיסות, תרצו בוודאי למצוא יעד טיסה קרוב ככל האפשר. אל רוב מדינות אירופה תוכלו להגיע בתוך כ-4 שעות טיסה. ההמלצה בעבור חופשה משפחתית עם ילדים קטנים היא על טיסות ישירות. יעדים אירופאים קרובים מומלצים למשפחות יהיו :קפריסין, בודפשט, בוקרשט, בולגריה, פראג, אתונה ואיי יוון. בכל אחד מהיעדים הללו תוכלו למצוא אטרקציות מומלצות לילדים (חלקן בחינם) ואפשרות לבצע השוואת מחירי מלונות באתר הוטלסקומביינד.

אטרקציות מומלצות למשפחות באירופה

בכל אחד מהיעדים תוכלו לחוות את התרבות האירופאית, לבקר באתרים היסטוריים ולמצוא מסעדות ובתי מלון מתאימים לאירוח עם ילדים. חפשו בכל יעד פארקים ואגמים בהם תוכלו ברוב המקרים לבלות עם הילדים ללא עלות. אך אין ספק שגולת הכותרת בטיול עם ילדים הם הפארקים- חוויה שאסור לפספס, על אחת כמה וכמה אם אתם מטיילים עם ילדים הרפתקנים אוהבי אטרקציות. לשם כך ריכזנו עבורכם את שמות הפארקים שנמצאים בנקודות ציון חשובות באירופה ומהווים יעד תיירותי מומלץ בעבור משפחות מטיילות.

פארק אפטלינג (Efteling) הולנד

הפארק ממוקם במרחק של כ-100 קילומטרים מהעיר אמסטרדם בעיירה קאטסהובל (Kaatsheuvel) זהו פארק שעשועים גדול, אשר עיצובו לקוח מתוך עולמות מיסטיים עתיקים ומאגדות הילדים הקלאסיות. תוכלו לפגוש בו את שלגיה ושבעת הגמדים, לבקר ביער פיות, להיכנס אל טירת האבירים וליהנות ממתקני שעשועים לילדים בכל הגילאים. נציין כי הפארק כולל גם מתקני שעשועים אתגריים המיועדים לבני נוער ומבוגרים.

פארק פורט אוונטורה (PortAventura) ספרד

חופשה משפחתית בספרד לא תהיה שלמה ללא ביקור בפארק השעשועים פורט אוונטורה. הפארק ממוקם במרחק שעת נסיעה מהעיר ברצלונה. ניתן להגיע אל הפארק בתחבורה ציבורית או ברכב שכור. מתקני השעשועים בפארק מתאימים לילדים בכל הגילאים. ישנם מתקנים המיועדים לילדים קטנים ומתקנים מפחידים המיועדים לילדים גדולים יותר. בנוסף, במתחם קיים פארק מים עם מגלשות וכן גם מגרש גולף. ישנו גם בית מלון צמוד, עבור אורחים המבקשים ללון קרוב לאתר.

פארק יורודיסני (Disneyland Paris) צרפת

פארק השעשועים הפופולרי והקסום ביותר באירופה הוא פארק דיסני, בו תוכלו לבלות עם הילדים מספר ימים מבלי להשתעמם. הפארק מהווה גן עדן בעבור הילדים. הם נהנים לפגוש את דמויות דיסני, להיכנס אל עולמות הפנטזיה עם מתקני שעשועים לא שגרתיים, לצפות במופעים, לשחק ולטייל. ילדים בכל הגילאים נהנים מאד בפארק. כדאי ללון באחד מבתי המלון שפועלים במתחם הפארק על מנת לנצל את הזמן בצורה הטובה ביותר וליהנות מכל רגע.

פארק אירופה (Europa-Park) גרמניה

היער השחור עם דגש על פארק אירופה הוא אחד היעדים המומלצים ביותר בעבור משפחות עם ילדים. הפארק מורכב מ-18 אזורים כאשר כל אזור מייצג מדינה אחרת באירופה ומעוצב בהתאם. בכל רחבי הפארק תוכלו למצוא מתקני שעשועים, מתקני מים מרעננים לימי הקיץ החמים, מתקנים לקטנטנים, מגוון רחב של רכבות הרים אתגריות, מופעים ועוד. על מנת לחסוך בזמן למצות כל רגע תוכלו לנוע בתוך הפארק באמצעות הרכבת של הפארק. כדאי לרכוש כרטיסי כניסה מראש ולחסוך כך את התורים בקופת הכניסה.

פארק גארדה לנד (Gardaland) איטליה

אזור אגם גארדה (צפון איטליה) מציע מבחר גדול של פעילויות ואטרקציות בעבור משפחות. פארק גארדה לנד כולל מתקני שעשועים רגועים לצד מתקנים מסעירים ואתגריים. הפארק גדול אך גם מאוד פופולרי כך שבעונת השיא יהיו כמעט תמיד תורים ארוכים לצד המתקנים. ישנם שלטים בהם תוכלו להתעדכן בזמן ההמתנה הצפוי בכל מתקן ולתכנן בהתאם את הזמן. חשוב לציין שיש בפארק מבחר דל של מתקנים בעבור פעוטות (מתחת לגובה מטר). חלק מהמתקנים בפארק הם מתקני מים כך שכדאי להביא בגדים להחלפה או בגדי ים לילדים. גם עבור פארק גארדה לנד תוכלו לרכוש כרטיסים מראש ולחסוך את ההמתנה בקופת הכניסה.

צילום: wikimedia

Back to top button