צרכנות

לימודי UX – מאיפה להתחיל?

יש לכם ידע בעיצוב גרפי ואתם מעוניינים להתקדם הלאה ולדעת דברים חדשים ומעניינים בתחום זה? לימודי UX מקרבים אתכם אל תחום ההייטק, האינטרנט והסלולר שהולכים ומתפתחים בצעדי ענק וזקוקים לאנשי מקצוע בתחום העיצוב על מנת לממש ולהגשים רעיונות, תוכנות וממשקים מתקדמים. קורס מקצועי בנושא זה מתייחס בעיקר לחוויית המשתמש כך ומטרתו הסופית היא הענקה של כלים פרקטיים שונים שיסיעו לגולש לנווט וליהנות.

מה לומדים בקורס UX

במסגרת תהליך ה- UX מפתחים מוצרים שימושיים, פונקציונליים ופשוטים לתפעול. תחום זה משלב מספר שיטות ועל כל הוא מצריך ידע גם בתחום של פסיכולוגיה התנהגותית, יכולת ניתוח ומחקר וכמובן חוש עיצוב מתקדם. בסופו של דבר המדובר על סוג של אמנות פרקטית.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הקורס הוא אינדיבידואלי ומותאם לצרכים הייחודיים של שוק העבודה כיום. עולמות ההייטק והעיצוב השתלבו להם והפכו למקשה אחת שמהווה תפקיד מעניין ומאתגר ביותר. במהלך הקורס ניתן להעמיק ולחקור את נפשו והתנהגויותיו של המשתמש ולייצר למענו את הכלים הטובים והאיכותיים ביותר שניתן. לימודי UX הם חוד החנית של כל מה שאתם פוגשים בסופו של דבר בזמן השימוש ברשת האינטרנט, במכשירי הסלולר ובפיתוחי הייטק שונים.

בוגר קורס זה יוכל להשתלב בסיום הלימודים במגוון רחב של מקומות עבודה, שכן תחום ה-UX הוא תחום שרק הולך ומתפתח לאורך השנים. הידע והכלים הנרכשים במהלך הקורס מסייעים בהשתלבות מהירה בעבודה.

למי מיועד הקורס

כל מי שמגדיר את עצמו כמעצב מוצר, עבר הכשרה בנושא ומבין בתחום של פרינט ודיגיטל יוכל למצוא את התשובות במסגרת הקורס הזה. היתרון הוא בכך שאפשר להפוך למעצבי חוויית משתמש ולרכוש ידע וכלים ובכך לשדרג את הקריירה שלכם באופן משמעותי מאוד. הקורס מלמד את כל שיטות העבודה ויעניק כלים תאורטיים וגם מעשיים שיסייעו לכל מעצב פשוט לייצר עיצובים טובים יותר. במהלך הקורס יוענק גם זמן לתרגול מעשי שיכין אתכם לרגע האמת.

החומר שנלמד בקורס כולל שימוש בתכנות גרפיות שונות, אפיון חוויית המשתמש, עיצוב אתרים ואפליקציות למובייל, וורדפרס, וכמובן הגשת פרויקט גמר עם תיק עבודות. בוגרי הקורס יוכלו למצוא את מקומם בחברות מוצר, בתחום ההייטק ואפילו במשרדי פרסום שונים. מדובר על תחום שיש לו ביקוש רב ועל כן הסיכויים למצוא עבודה במהירות הם גבוהים.

מהם תנאי הקבלה לקורס UX

התנאים לקבלה לקורס הם לא נוקשים מידי וניתן להשתלב בו במידה ואתם עומדים בדרישות הבאות:

  • רקע כל שהוא בתחום הגרפיקה הממוחשבת.
  • 12 שנות לימוד.
  • ראיון אישי
  • בחינת כניסה.

את הקורס ניתן ללמוד במכללות שונות ברחבי הארץ, אך חשוב לוודא שהמסלול מכיל את כל החומר הדרוש. כדאי לקרוא המלצות של סטודנטים מהעבר ולהשוות מחירים בין המכללות. לא מומלץ ללכת על ההצעה הזולה ביותר כך שלא תתפשרו על רמת הידע שתרכשו.

 

Back to top button