צרכנות

יתרונות של צימרים לפי שעה

כשאנחנו שומעים על צימרים, אנחנו בדרך כלל  נוטים לחשוב על נסיעה ארוכה לצפון או לדרום (תלוי מהיכן מגיעים), מקום פסטורלי, ארוחה טובה, ג'קוזי, סאונה, שקט ושלווה, ולילה אחד שיכול לעלות לנו כמו סופשבוע בחו"ל.

אך האמת היא שלפחות חלק מהמשתנים הנ"ל, לא בהכרח אנחנו נדרשים להם, או לפחות, יהיה נכון לומר, אנחנו יכולים ליהנות מהיתרונות שיש בצימר ולדלג על פי החסרונות. איך עושים את זה? בעזרת צימרים לפי שעה.

לצד בתי מלון או בתי דירות שמציעות לנו חדרים לפי שעה, אנחנו יכולים למצוא בשנים האחרונות יותר ויותר צימרים שמציעים לנו אפשרות לשכור מקום לפי מספר שעות ולא דווקא לפי מספר לילות. מאחר ונוצר צורך למבנה כזה של השכרה ונופש, וכן מתוך הבנה של בעלי צימרים רבים, שאלמלא הם יציעו סוג כזה של עסקה, הצימרים יישארו ריקים במהלך רוב הזמן, ורק בסופי שבוע הם יתמלאו באורחים. מדובר בהפסד כלכלי לא קטן.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כפי שאנחנו יכולים להבין, יש יתרונות רבים לצימרים לפי שעה. אנחנו נסקור אותן מיד על פי נקודות מסוימות. לפני כן רק נדגיש, כל אחד צריך לעשות את השיקול שלו האם היתרונות מתאימים לו, חשוב שבמערכת השיקולים, ניקח את כל הנתונים שעומדים לרשותנו, הן מבחינת עלויות, זמן, צרכים ועוד.

מה הם היתרונות של צימר לפי שעה?

אתר אוונטה בדק ומצא כמה יתרונות לחדרים מהסוג הזה:

עלויות – השכרת צימר ללילה ובוודאי לסופשבוע (אז בדרך כלל נוהגים לשכור אותו), יכולה להגיע למאות שקלים ואף מעבר לכך. אם אנחנו עושים חישוב כלכלי אל מול אופציות אחרות, אנחנו יכולים לגלות שזה לא תמיד משתלם. לעומת זאת, אם אנחנו שוכרים צימר לפי שעה, העלויות הרבה יותר נמוכות. יתרה מזו ההשקעה היא פר הזמן שאנחנו באמת משתמשים במקום, ולא על זמן "מת".

נסיעה – כשאנחנו שוכרים צימר לפי שעה, אנחנו לא חייבים לנסוע רחוק בשביל זה או לחילופין לנסוע במיוחד למקום ספציפי. אנחנו יכולים לשכור צימר ליד הבית אפילו, רק בשביל החוויה וההנאה, או שאנחנו יכולים לנסוע לטייל במקום מסוים, ולשכור צימר לצורך התרעננות לפני שאנחנו חוזרים הביתה.

ליהנות מהכל – כשאנחנו שוכרים צימרים לפי שעה, אנחנו יכולים ליהנות מכל מה שהוא מציע לנו. לא משנה אם מדובר בג'קוזי, סאונה, וכדומה. לא מדובר בכך שאנחנו נהנה מצימר עם פחות אלמנטים. אנחנו נהנה בדיוק ממה שיש במקום, אחד לאחד.

התאמה – צימר לפי שעה יכול להתאים לקבוצה גדולה מאוד של אנשים, בין אם זוגות שמחפשים כמה שעות אינטימיות ביחד, בין אם זה חבר'ה שעומדים בפני אירוע גדול ורוצים להתרענן כמה שעות, זה יכול להיות גם מתאים למשפחה שמעוניינת לערוך אירוע ביחד במשך יום שלם במקום ייחודי. אנחנו יכולים למצוא צימרים מגוונים וייחודים, אשר מציעים שלל אטרקציות שונות.

 

 

Back to top button