חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

גרם למותם ברשלנות של שני צעירים וירצה עבודות שירות

בית משפט השלום בירושלים גזר היום (חמישי) עונש מאסר שירוצה בעבודות שירות על לציגאן ליטבין, שהורשע בגין שתי עבירות של גרימת מוות ברשלנות ובהספקת סם מסוכן.

הנאשם הורשע בכך שביוני 2010 נטל שמונה בקבוקים המכילים סם מסוג מתאדון, ושפך אותם לבקבוק ריק של מים מינרליים. הנאשם הלך עם הבקבוק באזור רחוב ריבלין בירושלים, שם פגש ארבעה צעירים וביניהם את לי ותקין ז"ל (בת 16) וראוף זיינלוב ז"ל (בן 21) ואפשר להם לשתות ממנו. סמוך לשעה 4:00 הלך הנאשם מהמקום והשאיר לחבורת הצעירים את הבקבוק. בהמשך הלכו הצעירים לבית המנוחים, שם המשיכו בשתיית המתאדון. כתוצאה מכך, נגרמו לשני הצעירים הרעלה חריפה, אשר גרמה למרבה הצער, למותם.

בגזר הדין שניתן היום קבע כב' השופט שמואל הרבסט כי "בכיכר הירח אשר בירושלים אירע המעשה דנן, ו"ילדי הירח" הם אשר נפגעו כתוצאה ממנו והלכו לבית עולמם, ואולי כאן המקום לפעול ולדאוג כי מקרים כאלו לא יישנו עוד, וכי זקני העיר, המשטרה ורשויות הרווחה יפעלו כדי למנוע מוות מיותר שכזה מילדי ירח נוספים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

פרקליטות מחוז ירושלים סברה כי אין לנקוט כלפי הנאשם בגישה מקלה בשל העובדה שהוא זה אשר יצר את המפגע, הביאו למקום ואפשר לאחרים להשתמש בו. הפרקליטות טענה לעונש של 10 חודשי מאסר בפועל אשר יהיה בו להביא לידי ביטוי את חומרת המעשה וכדי להרתיע.

תמונת ארכיון

תגובה אחת

  1. לא הבנתי למה זה שונה מלשתות לעלות על ההגה ולדרוס. להיפך. הוא עשה את זה במודע. הרעיל ולא יענש. מה? בגלל שהם לא ילדי מקורבים?..

Back to top button