חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

אלי דהן מנשר חוסל במארב מתוכנן, כתב אישום הוגש נגד כאיד קשאש

פרקליטות מחוז חיפה- פלילי הגישה לפני זמן קצר (שני) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד כאיד קשאש בן 31 מעכו בגין רצח אליהו חיים דהן כבן 40 תושב נשר וכן עבירות נוספות.

מעובדות כתב האישום שהוגש עולה כי ביום 29.5.18, פנה הנאשם אל אחמד בקאעייה, תושב עכו העתיקה וביקש ממנו כי ישיג עבורו רכב גנוב, זאת על מנת שישתמש ברכב הגנוב לשם ביצוע הרצח.

כיומיים לאחר מכן, ביום 30.5.18, בשעות הערב, מסר אחמד ואדם נוסף את הרכב הגנוב לנאשם כאשר שניהם יודעים כי הרכב גנוב. בתמורה הנאשם העביר לאחמד סך של 3,000 ₪, מהם אחמד העביר 1,000 ₪ לאדם הנוסף .

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במסגרת הקשר לרצח ולצורך קידומו, קבע הנאשם עם המנוח להיפגש עמו בלילה שבין 2-3.6.18 סמוך לאזור התעשייה הדרומי של עכו, באמתלת שווא של קידום עסקת סמים.

סמוך למועד הפגישה המתוכננת בין הנאשם לבין המנוח, נסע הנאשם ברכב הגנוב ויחד עמו נסעו שני אנשים שזהותם אינה ידועה כשהם מצוידים בשני כלי נשק .

הנאשם נסע ברכב לתוך אזור התעשייה, בשעה 01:23 לערך עצר ברחוב הרכבת, שם יצאו השניים מהרכב והתחבאו מאחורי משאית כשברשותם הנשקים .

בהמשך, נסע הנאשם מהמקום וכעבור מספר דקות חבר אל המנוח ואדם נוסף , אשר המתינו ברכבם במתחם "דבאח" הסמוך לצומת עין המפרץ.

הנאשם הנחה אותם לנסוע אחריו, תוך שהוא משוחח עם המנוח בטלפון, עד אשר הגיעו לזירה שם המתינו על פי התכנון שני האחרים עם הנשקים .בשעה 01:30 לערך עם ההגעה לזירה, עצר הנאשם את רכבו בצד הכביש ומאחוריו נעצר רכבו של המנוח. המנוח יצא וניגש לעבר רכבו של הנאשם. בשלב זה, יצאו שני האחרים ממקום מחבואם, אחד מהם ירה באדם הנוסף שישב ברכבו של המנוח ומיד לאחר מכן המשיכו להתקדם וירו במנוח מספר קליעים בכוונה להמיתו. מיד לאחר מכן נמלטו הנאשם ושני האחרים מהזירה ברכב.

המנוח נפגע מ- 7 קליעים לרבות בראשו בגבו ובחזהו. מותו של המנוח נגרם בעקבות מעבר קליע דרך הראש.

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו .

בד בבד הוגשו לביהמ"ש המחוזי גם בקשת מעצר וכתב אישום כנגד אחמד בקאעייה בן 26 תושב עכו העתיק בגין גניבת רכב ושידול לגניבת רכב, קשר לפשע – גניבת רכב, מתן אמצעים לביצוע פשע.

אילוסטרציה (קרדיט:pixabay)

Back to top button