חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: תקפו צעירים שהמתינו למונית מחוץ למועדון בטבריה

באחד מסופי השבוע של חודש יולי בליל שישי (27.7.18) סמוך לשעה 03:00 יצאו 3 חברים ממועדון הסלינה בטבריה והמתינו למונית בכיכר הסמוכה למועדון. לפתע הגיע הנאשם שמעון פחימה בן 35 תושב אור עקיבא יחד עם אשתו ועוד חברים נצמד לאחד מהם והתחיל להקניט אותו.

בהמשך עזב את המקום לרגע וחזר בריצה כשברשותו כלי חד ובאמצעותו חתך את הקורבן מאזור הכתף ועד המרפק של ידו השמאלית. הנאשם המשיך לעבר חברו של הקורבן וחתך גם אותו לאורך הזרוע השמאלית עד אשר שניהם נזקקו לטיפול רפואי ולתפרים. חבריו של הנאשם שהיו במקום עודדו את הנאשם ואף תקפו באגרופים את הקורבן וחבריו ואז עזבו את המקום.

הקורבן שביקש לתעד את הנאשם וחבריו רץ אחריהם עד אשר התעייף או אז ניגשו אליו חבריו של הנאשם ביניהם תושב חדרה בן 44 ושי אוחנה בן 33 תושב קריית ים תקפו את הקורבן עד אשר גרמו לו לשבר ביד והוא נזקק לגבס בנוסף לחתך.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שוטרי סיור שהיו בדרכם לאירוע של הקמת רעש הבחינו בחשודים כשהם רצים ובהמשך פגשו במתלוננים כשעליהם סימני דם. המתלוננים סיפרו לשוטרים על הבריונות והאלימות שהחשודים נהגו כלפיהם והשוטרים מיד פתחו במרדף והצליחו לעצור שניים מהם: את הנאשם שמעון פחימה ואת החשוד הנוסף. במקביל בוצעו סריקות לאיתור של חשוד נוסף, שי אוחנה שהצליח לברוח מהמקום ורק לאחר פעולות חקירה רבות אותר גם הוא.

אתמול יחידת תביעות מחוז צפון הגישה כתב אישום בגין עבירה של פציעה כשהעבריין מזויין ואיומים ובקשה למעצרו של הנאשם שמעון פחימה, בנוסף ככל הנראה יוגש כתב אישום כנגד החשוד השלישי אשר שוחרר בתנאים מגבילים והיום ניתנה הצהרת תובע כנגד שי אוחנה לפיה בכוונת התביעה להגיש נגדו כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.

הקורבנות שהותקפו (צילום: דוברות המשטרה)
הקורבנות שהותקפו (צילום: דוברות המשטרה)
הקורבנות שהותקפו (צילום: דוברות המשטרה)

2 תגובות

Back to top button