צרכנות

קורסים לעצמאיים. קורס מנעולן מקוון של בועז פמסון, שופיפיי של אלמוג קינן ועוד

בזמן האחרון צצים קורסי הכשרה לעצמאיים כפטריות לאחר הגשם. אחד מהקורסים הבולטים הוא קורס מנעולן מקווה של בועז פמסון. עשרות נהגי מוניות, טכנאים, ובעלי מקצועות חופשיים כבר רכשו לעצמם את המקצוע מנעולן.

למה הם עושים את זה? כי זה קל ומהיר ביחס לכל הכשרה אחרת. אחרי שקראתי את הביקורת על קורס מנעולן של בועז פמסון גם אני השתכנעתי. הם כבר מחזיקים רכב ומנהלים כעצמאיים, אז מה אכפת להם להרוויח עוד קצת מהצד? למה לא להחליף מנעול בדרך הביתה ולהרוויח בין 200 ל500 שקלים?

על קורס מנעולן ושכר אחר כך

הקורס עצמו מנהל באופן מקוון, כאשר אפשר להצטרף וללמוד בצוותים בשטח בכל עת. לומדים להחליף צילינדרים, לשכפל מפתחות לפרוץ כספות ומה לא. בסוף ההכשרה אפשר לקבל תעודת מנעולן מורשה של משטרת ישראל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מנעולנים הם בדרך כלל עצמאיים. חלק מהם יעבדו עמה שעות בשבוע, ויקבלו עוד תוספת של 2000 שקלים בחודש. אלא שייקחו את המקצוע ברצינות יוכלו גם להגיע לשכר חודשי של 20,000 שקלים ויותר. על החלפת מנעול פשוטה למשל אפשר לקחת מעל 300 שקלים.

יש את שוק הלקוחות השני של אותם קורסים. והם שכירים שנמאס להם לקום מוקדם בבוקר. זה לא קל להיות במסגרת כזאת בה אתה צריך לקום ב6 לנסוע בפקקים, ולחזור הביתה עייף ב7 בערב. אותם אנשים רוצים קצת חופש. והאמת… מגיע להם.

על נוודים דיגיטלים וקורס שופיפיי

אותם שכירים רוצים להצטרף לתופעת הנוודים הדיגיטליים. אותם אנשים לא רוצים להיות תלויים במקום ובזמן. הם רוצים לטייל בעולם ולהרוויח מזה כסף. ואיך הם עושים את זה? במילה אחת שופיפיי (Shopify). אני מזמין את מי שמעוניין בתחום לקרוא את המאמר: השוואת קורסי שופיפיי אלמוג קינן וג'ון אלגורט

שופיפיי היא פלטפורמה לבניית חנויות אינטרנטיות. הקורסים מלמדים את התלמידים איך לבנות את החנות, איך לחבר אותה לספקים באלי אקספרס, ואפילו איך לשווק אותה בפלטפורמות השונות.

אפשרויות נוספות שקיימות לאותם נוודים דיגיטליים הינן שיווק שותפים, דרופשיפינג מאמזון ואיביי, שיווק רשתי ואפילו לעבוד כפרילנסר במקצוע שלהם בפייבר.

לסיכום

בין אם אתה רוצה להיות מנעולן, להתעסק בשיווק או לבנות חנויות שופיפיי יש לך היום קורס אונליין עם ליווי אישי, והכול מהבית. הכשרה מקצועית אף פעם לא הייתה יותר נגישה, וזה רק הולך משתפר.

Back to top button