חדשות הארץמבזקיםצבא וביטחון

רקטה נפלה בשדרות, בן 34 ובן 20 נפצעו קל עד בינוני

גבר כבן 34 נפצע לפני זמן קצר (רביעי) קל עד בינוני וגבר כבן 20 נפצע במצב קל עם חבלות בגפיים כתוצאה משברי זכוכיות בעקבות ירי רקטה שבוצע לעבר העיר שדרות. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו להם במקום טיפול רפואי ופינו אותם לבית חולים ברזילי באשקלון. 8 נפגעי חרדה מטופלים במקום, בהם 2 נשים בהריון שנתקפו צירים.

פאראמדיק מד"א רכוב על אופנוע אלכס שמיס סיפר: "התקבלו במוקד 101 של מד"א קריאות ממספר זירות בעיר. הוזנקתי עם האופנוע לאירוע שבו דווח על גבר שנפצע, כשהגעתי למקום ראיתי בחצר הבית גבר כבן 34 בהכרה כשהוא סובל מפציעות מדממות משברי זכוכיות בגפיים, יחד עם צוותים נוספים של מד"א הענקנו לו טיפול רפואי והוא פונה במצב קל-בינוני לבית חולים. נסעתי במהירות לזירה נוספת בעיר שם נפגע צעיר בשנות ה- 20 באורח קל, הוא טופל עי צוות ניידת טיפול נמרץ ופונה גם כן לבי"ח. מספר נפגעי חרדה נבדקו וטופלו בשטח ע"י צוותי מד"א ופונו להמשך טיפול, בהם 2 נשים הריון שנתקפו צירי לידה."

מהמשטרה נמסר כי "לפני זמן קצר התקבל במוקד 100 של המשטרה דיווח אודות נפילה בשדרות, אותרו שתי זירות בעיר המטופלות על ידי שוטרי וחבלני משטרת ישראל. במשטרה שבים ומזכירים לציבור לא להתקרב לזירות נפילה ולדווח למוקד 100 של המשטרה על כל אירוע חריג."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

Back to top button