מבזקים

ח"כ פריג': "ערבים אזרחי ישראל יכולים להניף את דגל עמם, תתרגלו!"

ח"כ עיסאווי פריג' התייחס היום (ראשון) להפגנה שנערכה אמש בתל אביב במחאה על חוק הלאום במהלכה הונפו דגלי פלסטין ואמר כי "הציבור הערבי בישראל, עשה אתמול את המעשה הכי ישראלי ובא להפגין בכיכר רבין בתל-אביב. עשרות אלפים, צעירים ומבוגרים, נשים וגברים, משפחות וילדים, כולם באו לתל-אביב, כדי להעביר את המסר החשוב: התנגדות לחוק הלאום. אבל נתניהו והימין לא ראו את האנשים, את האזרחים הישראלים, אלא רק דגלים. הם לא ראו את האנשים, כי לא אכפת להם מאזרחי ישראל הערבים, הם רק זקוקים לנו כתחמושת במלחמת ההסתה שלהם. ולגבי הדגלים. תתרגלו! כמו שיהודים יכולים להניף את הדגל של עמם בשדרה החמישית בניו-יורק, כך ערבים אזרחי ישראל יכולים להניף את דגל עמם בתל-אביב. אנחנו יכולים וצריכים להיות גם אזרחים ישראלים וגם בני העם הפלסטיני. זו הזהות שלנו ואין סיבה שנתבייש בה."

14 תגובות

  1. אם בארזים נפלה שלהבת. מה יגידו אזובי הקיר? אלק חבר כנסת. ימח שמם ושל השמאלנים הבוגדים במדינת ישראל.

  2. אביו של טיבי הגיע לכאן מסוריה בערב מלחמת השיחרור כדי להצטרף לאחיו האספסוף הערבי ממוצא סורי /מצרי/סעודי שרצה לחסל את היישוב היהודי ולא לאפשר את הקמת המדינה, להזכירכם האספסוף הערבי יובא לכאן ע"י התורכים (עוד זבל אנושי) כדי שיעבדו בעבודות דחק והנחת מסילות ברזל תמורת שכר רעב בזוי וכך קבלנו את האספסוף שהתאגד בשנות השלושים ובמרמה קרא לעצמו עם פלסטינאי מפחד שהיהודים השבים למולדתם לא יתבעו את הארץ לעצמם. באשר לטיבי הרשע בניגוד להרבה אספסוף ערבי שברח בעת שכוחות צה"ל התקדמו עם שיחרור הארץ הוא הרשע התיישב באזור המשולש התחתן והשתקע וכך קבלנו את עוכר ישראל אחמד טיבי בנו הבזוי. זהו סיפורם של האויבים הערבים שנמצאים בשטח ארץ ישראל, לא להתבלבל.

  3. את המוצא הסורי של טיבי ובשארה כבר גילינו עכשיו צריך לברר מאיפה הגיע הטינופת פריג' , מה עושה צאצא של עובדים זרים מסעודיה/מצריים או סוריה בכנסת ישראל עם ת"ז כחולה שידוע שהוא משת"פ של האויב הערבי, זאת השאלה שצריך לשאול, לגבי העם, איזה עם בדיוק? לא היה עם פלסטינאי ולא יהיה ולא תהיה לו מדינה! כאן זה ארץ ישראל והיא שייכת לבני ישראל. נקודה!

  4. מתישהו יפול האסימון לעם ישראל שאין ברירה – חייבים להפריד בין העמים באופן פיזי באמצעות טרנספר. לא ייתכן שמדינה אחת תאכלס כמה לאומים שכל אחד טוען שהיא שייכת לו. ומכיוון שהאמת היא שארץ ישראל שייכת לעם ישראל, ברור מי צריך לעזוב. אין לי בעיה לשלם להם פיצויים כל עוד יעזבו בשקט. אחרת – יעזבו בכח ללא כל פיצוי, לא עכשיו ולא בעתיד.

  5. מר פריג היקר זה לא בדינה בתוך מדינה כתושב חיפה אני גמרתי לקנות אצל ערבים או להעסיק ערבי אתם צרכים להיות קצת יותר מציאותים כן יש עם פלסטיני אבל אתם חיים במדינת ישראל ולאנשי השמאל תודה שהיום אני מבין יותר טוב למה אתם חותרים אז בן גוריון גולדה ורבין באמת לא היו רוצים לחיות עם בוגדים

  6. מאז הקמת מדינת ישראל , השתפר מאוד מצבם של הפלסטינאים ; רואים את הבניה האיכותית בכפרים של הפלסאינאים ; אבל הפלסטינאים והמנהיגים שלהם רוצים עוד ועוד , וזה יוביל רק להידרדרות במצבם .

  7. תמשיכו לנצל את הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון, בסוף תמאסו עלינו ותמצאו את עצמכם בסירות פליטים, יש לנו הרבה סבלנות, אל תנצלו את הדמוקרטיה למעשים מטופשים בסוף תצטערו, והזיכרון שלכם יהיה נכבה 1 נכבה 2 וישארו לכם רק חלומות על תקופה יפה שהרסתם בשחצנות שלכם.
    אם אתם מחפשים להחליף את הדגל ,או להעלים את הקשר היהודי לארץ ישראל, תזהרו אתם תדרדרו את עצמכם לתהום

  8. גם אים יהודים או כל אדם בעולם מניף את דגל החאום שלו , זה לא בא כמחאה נגד הלאום של אותה ארץ בתרוץ של שיויון, זה ההבדל אבל אצלכם בהפגנה לא כל ערביי ישראל ! אלה הנבחרים אלק של הרשות הם הם המסיתים והם הם שגוורמים לתופעה של הנפת דיגלי אשף בכדי לגזול מהעם הנבחר את מדינתו ולאומיותו, אני אישית חייתי את חיי עים ערביי ישראל בשלום עד שהגיעה הרשימה המשותפת שהרסה כל חלקה טובה.

  9. אז גם יהודים אזרחי ישראל יכולים להתגאות בהיסטוריה ובבני עמם ולהגדיר את ישראל כמדינה יהודית אז במקום להתלונן על אפרטהייד שלא קיים שיתרגלו כל הפאשיסטינאים , כי ההנהגה שלהם יחד עם פריג מובילה את האזרחים הערבים לתהום של משטר צבאי ושלילת אזרחות , אולי בפלסטין של אבו מאזן יהיה להם יותר טוב

  10. בכל מדינה מי שרוצה להיות אזרח נשבע לסוג של אמנה. וכמובן נציג בפרלמנט. אין משהו כזה בארץ?

  11. אם אנשים אינם רואים את עצמם כחלק מהעם הישראלי אז הם נותנים אישור להפרדה בזכויות. חבל.

Back to top button