צרכנות

ניתוח קוביות בבטן – למי זה מתאים כל המידע במקום אחד!

ההשתכללות המתמדת של הרפואה האסתטית מרחיבה מאוד את מנעד האפשרויות שלנו לשדרג את המראה החיצוני, ואחת האופציות החדשות והמסקרנות היא ניתוח ליצירת קוביות בבטן. בעמוד זה תמצאו מידע מפורט אודות ההליך הכירורגי, המראה שמתקבל בעקבותיו, תופעות הלוואי וההחלמה – כך שתוכלו לקבל החלטה מושכלת האם להקנות לבטן חזות מרשימה במיוחד באמצעות ניתוח זה.

מה כולל הניתוח?

ניתוח קוביות בבטן – שאגב, כבר בוצע בהצלחה אצל לא מעט בני אדם, גם כאן בארץ – נועד באופן טבעי לעצב את מראה הבטן. כדאי לדעת שבמסגרת ההליך הכירורגי אין פגיעה בשרירים באזור ולמעשה הם לא מהווים חלק מהניתוח.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

השלב הראשון של ניתוחי קוביות בבטן הוא תכנון. באופן טבעי לשלב זה ישנה חשיבות רבה במיוחד, שכן ללא הקפדה על דיוק מרבי התוצאה לא תיראה טבעית ולא תהיה המחמיאה ביותר האפשרית. בהתאם מוקדשת תשומת לב רבה לבדיקת מצב הבטן, מבנה השרירים וגבולותיהם, ועל בסיס זה עיצוב הקוביות שייצור הניתוח.

במהלך הניתוח עצמו, שמתבצע דרך חתכים זעירים בבטן, מזליפ/ה המנתח/ת תמיסה ייחודית שמטרתה היא להכין את הרקמות באזור להליך הכירורגי. לאחר מכן, באמצעות אנרגיה של לייזר או אולטרה-סאונד, יפוסל השומן בבטן לכדי ריבועים כך שהתוצאה תהיה מראה הקוביות המיוחל. במידת הצורך יומסו שומנים מיותרים כדי להבטיח את המראה המרשים ביותר האפשרי.

ניתוח זה מתאים למי שמשקל הגוף שלו תקין ושהעור שלו גמיש מספיק כדי להתאים את עצמו למראה החדש שמתקבל.

החלמה בעקבות ניתוחי קוביות בבטן

ניתוח קוביות בבטן אורך בין שעה לשעתיים, בהתאם להיקף הפעולות הנדרשות כדי להוביל למראה המבוקש. בחלק מהמקרים הוא מבוצע תחת הרדמה מלאה ובמקרים אחרים ניתן להסתפק בהרדמה מקומית. בכל מקרה לאחר השלמת הפעולות הכירורגיות נשארים המנותחים בהשגחה בת מספר שעות אבל אין צורך באשפוז.

כדי לתמוך בתוצאות הניתוח יש ללבוש חגורת בטן, ולהישאר איתה במשך כמה שבועות. החגורה מזרזת את פינוי הנוזלים שהצטברו באזור המנותח ומונעת בצקות. במרבית המקרים ניתן לחזור לשגרת היומיום הרגילה תוך מספר ימים עד שבוע, וכשבועיים-שלושה לאחר הניתוח תוכלו לחזור להתאמן ולבצע פעילות גופנית, כולל כזו אינטנסיבית.

תופעות לוואי אפשריות הן סימנים כחולים (שמתפוגגים בהדרגה תוך כשבוע), נפיחות מסוימת בבטן ובחלק מהמקרים גם ירידה בתחושה (שגם היא חולפת מעצמה באופן הדרגתי).

קוביות בבטן – לא לגברים בלבד

כדאי לדעת כי ניתוח קוביות בבטן מיועד לא רק לגברים אלא גם לנשים שרוצות לחטב את גופן ובפרט לזכות במראה טבעי ומחמיא מאוד – מאחר שכל ניתוח מסוג זה מתבצע בהתאמה מלאה למבנה הגוף של המטופלים, התוצאות אידיאליות גם אצל גברים וגם אצל נשים.

עוד יתרון משמעותי של ניתוחי קוביות בבטן הוא שקווי המתאר של שרירי הבטן נראים מצוין גם כשהשרירים מופעלים וגם במצב מנוחה, וכמובן שניתן להמשיך ולהתאמן כדי לחזק את השרירים (הפיסול של הקוביות מתבצע כאמור בהתאם למבנה הבטן ועל כן מובטחת הרמוניה שתישמר היטב גם כשהאדם ממשיך להתאמן ולפתח שרירים).

את תוצאותיו של ניתוח הקוביות בבטן תוכלו לראות במלואן תוך מספר חודשים. מומלץ כמובן לשמור על אורח חיים בריא כדי לשמר את הקוביות שובות הלב.

למידע נוסף:

http://www.itzuvhaguf.co.il

Back to top button