חדשות הארץמבזקיםתנועה ותחבורה

אשקלון: נרשמו דוחות לרוכבי אופנוע ים שהשתוללו בקרב החוף

אתמול (שבת) במהלך פעילות שוטרי יחידת השיטור הימי במרחב לכיש הבחינו השוטרים באופנועי ים שביצעו עבירות. ספינת המשטרה הפליגה לעברם במטרה לחדול את מעשיהם וכאשר אלה הבחינו בספינה המשטרתית, ברחו האופנועים לכיוון חוף חופית באשקלון ועלו על החוף תוך שהמשיטים על גבי אופנועי הים לא שעו לקריאות השוטרים וניסו להימלט מהמקום.

שוטר יס"מ לכיש שהיה על החוף עיכב אותם עד הגעת כוחות רכובים של השיטור הימי וניידות תחנת המשטרה באשקלון שהגיעו למקום והובילו את המשיטים להמשך טיפול בבסיס השיטור הימי. כנגדם מיוחסות עבירות חמורות של השתוללות בקרבת החוף, השטה ללא רישיון וללא כושר שייט ("מבחן רישוי") ובשל כך נאכפו ונרשמו נגדם דו"חות קנס בסכום של אלפי שקלים.

במשטרה ציינו כי כלל יחידותיה, ביבשה ובים, ימשיכו באכיפה בלתי מתפשרת כנגד עבירות המסכנות את ביטחון ושלום הציבור, לרבות עבירות שייט המסכנות את הרוחצים והנופשים בחופי הרחצה. "מדובר בעבירות בריונות של ממש הפוגעות בתחושת הביטחון של ציבור נורמטיבי שמבקש ליהנות במקום. נפעל בכל דרך, גם בסיוע אווירי לו יידרש, על מנת לאפשר זאת לאותו אזרח שומר חוק ונגד אלו שבוחרים לסכנו", כך נמסר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button