חדשות הארץמבזקיםתאונות עבודה

3 פועלים נהרגו בנפילה מגובה באתרי בנייה בראש העין ובאחיסמך

תאונות העבודה הקטלניות נמשכות. היום (שני) ענף הבנייה ספג שלוש אבדות בנפש לאחר שפועלים מצאו את מותם בעקבות נפילה מגובה באתרי הבנייה.

הבוקר בשעה 10:59 הוזעקו חובשים ופראמדיקים לאתר בניה ברחוב המעיין בראש העין בעקבות דיווח על שני פועלים, תושבי השטחים שנפלו מגובה. הצוותים שהגיעו למקום מצאו שני פועלים כבני 30 עם פגיעות רב מערכתיות וללא סימני חיים וקבעו את מותם במקום.

חובש רפואת חירום במד"א יוחאי עצמון סיפר: "כשהגעתי לאתר ראיתי את 2 הפועלים שנפלו מגובה שוכבים בצידו של הבניין כשהם מחוסרי הכרה וסובלים מפגיעה רב מערכתית קשה. הם היו ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נקבע מותם. פועל נוסף כבן 30 שנפצע באתר סבל מחבלות בגפיים טופל תרופתית בשטח ופונה במצב יציב לבי"ח."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
תאונת העבודה בראש העין. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

תאונת העבודה בראש העין. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

תאונת העבודה בראש העין. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

אחר הצהריים, בשעה 17:19 התקבל דיווח נוסף במוקד מד"א על פועל שנפל מגובה, הפעם באתר בנייה במושב אחיסמך שליד רמלה. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו לזירת האירוע מצאו גבר כבן 35, נתין זר מסין עם פגיעה רב מערכתית ללא סימני חיים לאחר שנפל מגובה של כ 4 קומות וקבעו אתו מותו.

שמוליק פרוש מתנדב זק״א שפלה, אמר כי "מדובר בפועל כבן 35 שנפל מגובה של כ- 3 קומות באתר בניה, הצוות הרפואי נאלץ לאשר את מותו בעקבות הפציעות הקשות, מתנדבי זק״א שפלה טיפלו בגופת ההרוג בזירה."

מחקירה ראשונית של משטרת ישראל עולה חשד לפיו בשני המקרים הטרגיים מדובר בתאונת עבודה. כוח משטרה פתח בחקירת נסיבות האירועים והועבר דיווח למשרד העבודה שפתח אף הוא בחקירה.

תאונת העבודה באחיסמך. צילום: תיעוד מבצעי מד"א
תאונת העבודה באחיסמך. צילום: נתי שפירא
תאונת העבודה באחיסמך. צילום: נתי שפירא

תגובה אחת

  1. האם חוקי הבטיחות בעבודה באתרי בניה אינם מחייבים פועלים העובדים בגובה להשתמש באביזרים וחגורות מיוחדות המצילות חיים?

Back to top button