חדשות הארץמבזקיםסדרות טלוויזיה

ברקוביץ' קרא בשידור לחברי הכנסת הערבים "מחבלים" ועורר סערה

מגיש תוכנית הטלוויזיה "אופירה וברקוביץ" בקשת 12, אייל ברקוביץ' כינה שלשום (שישי) בתוכניתו את חברי הכנסת הערבים "מחבלים", "סוסים טרויאנים", "שונאי ישראל, ו"מרגלים" ועורר סערה גדולה.

שנשאל על ידי אופירה אסייג האם חברי הכנסת הערבים פוחדים להגיע לתוכנית ענה, "הם לא באים כי הם מפחדים שנשאל אותם שאלות קשות שאין להם תשובות עליהן. הם יודעים שהם סוסים טרויאנים הם יודעים שהם בעצם יושבים בכנסת אבל הם מרגלים והם יודעים שהם לא משלנו אז הם יודעים מה אני הולך להגיד להם. פשוט אל תבואו. אני מבקש מכם אל תבואו לא צריכים אתכם פה… לא יכול לראות אותם פה. הסתדרנו נהדר בלעדיכם עד היום. לא רוצה אתכם פה באולפן. ואם הם באים, אני אומר לך (אופירה) אני קם והולך. אין להם סיכוי שאני אראיין אותם, לא אתן להם את הכבוד הזה. אם הם באים אני קם והולך".

בסיום אמר ברקוביץ', "ואני אומר לך הכי אמיתי אופירה, זה לא מקטע של גזענות.. הם פשוט שונאי ישראל, הם פשוט מחבלים שיושבים לנו בכנסת."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ברקוביץ' מסר מאוחר מכן בתגובה: "לא התכוונתי לפגוע – לא בציבור הערבי וגם לא בכל חברי הכנסת הערבים. אמנם יש לי מחלוקות עמוקות עם חלקם אבל לא היתה לי כוונה לפגוע ולהכתים את כולם. חלק מהביטויים בהם השתמשתי היו לא ראויים ועל כך אני מתנצל".

ח"כ עיסאווי פריג' (מרצ) אמר בתגובה לדבריו של ברקוביץ, "כולי תקווה שראשי קשת יעשו את המעשה מחוייב המציאות ויפטרו את ברקוביץ לאלתר. כמי שנפגע אישית מכך שהואשמתי על ידי ברקוביץ שאני "מחבל שונא ישראל", אין בכוונתי להסתפק בכך וכבר מחר אכין תביעת לשון הרע כנגד ברקוביץ' עם דרישת פיצויים שתקבע בהיוועצות עם עורכי דין. הגיע הזמן שברקוביץ ישלם על הפה המלוכלך שלו".

חבר הכנסת ג'מאל זחאלקה (הרשימה המשותפת) התייחס אף הוא לדבריו של ברקוביץ' ואמר, "הוזמנתי לתוכניתו של ברקוביץ פעמים רבות וסירבתי בגלל הרמה הירודה. אבל התבטאותו האחרונה מצריכה פעולה של הממונים עליו ומחייבת אותם לפטר אותו."

10 תגובות

  1. ברקוביץ אשכנזי מפגר חסר שכל והגוגולת שלו מלאה בחרה כמו כול האשכנזים הגזעניים רובם אם לא כולם גויים נאצים מקומם ברוסיה ולא בישראל ברקוביץ משתמש בהונאת הציבור כדי להשיג תמיכה

  2. ברקוביץ גזען בגנים צריך לסלק אותו מהתקשורת עושה נזק ולא מביא תועלת אסור לדבר על הכלל בגזענות

  3. את העבריין המעופף שאכפת לו רק מעצמו שלטונות החוק ובראשם היועץ המשפטי שמתחזה ליהודי דתי היה ראוי שיהיו במעשיהו מזמן

  4. עלי לציין קודם כל שאני יהודי מזרחי ואני בכלל לא מסכים עם הגזענות של אייל לדעתי הוא בכלל משחק את האידיוט שנאה עיוורת היא גזענות ולשנוא את הערבים או את המוסלמים מה חושבים לעצמם האידיוטים האשכנזים הם ישחקו את הגזעניים בחסות המזרחיים הם יפתחו שנאה עיוורת ואנחנו נעשה את העבודה עבורם הם כבר הביאו שואה על עצמם ועוד הרגו אחד את השני ואת הילדים אחד של השני כדי שיהיו מספיק חשובים עבור הנאצים וכדי שיישארו בחיים אנחנו בס"ה 14 מיליון יהודים בעולם בעוד הערבים והמוסלמים מיליארד וחצי אנחנו יכולים לדרוש שמירה על חוקי המדינה וכול עבריין יהודי וערבי שיבוא על עונשו אבל שנאה עיוורת לערבים היא לא מבית ספרנו מה מחפשים האשכנזים לא מספיק להם שהם גזעניים כלפי המזרחיים אז הם משחקים בגזענות כלפי הערבים צריכים לעקור מהשורש את הגזענות במדינה לצערי כאן בארץ היא מתפתחת לממדים מפחדים ומגיעה לרמה שהייתה בגרמניה לפני מלחמת העולם השנייה והם מצליחים להדביק בשנאה שלהם כלפי הערבים לא מעט גם מזרחיים אייל הוא גזען אשכנזי בולט ומן הראוי שיסולק מהתקשורת לטובת המדינה

  5. על פי העובדות : כערבים בטוח הם לא אוהבים את היהדות ואת מדינת ישראל ; וברשימה המשותפת הם אפילו מצהירים זאת בגלוי ;
    יש להניח שיתכן שישנם מקרים יוצאי דופן ; אבל הם בודאות במיעוט .

  6. סמולנים וערבים תלכו מפה כבר, ארץ ישראל שייכת לעם ישראל, וכל השאר כולל סמולנים שונאי ישראל החוצה מכאן, למזרח אירופה, לרוסיה למערב אירופה, שם כבר שולט האיסלם החביב שלכם, תחנקו שם יחד איתו ועם שאר שונאי ישראל, ורק ככה יהיה שקט בעולם כולו.

  7. חבל שתלכו לערכאות…תצטרכו להוכיח שאתם לא באמת תומכי טרור. יהיה לכם מאד קשה להוכיח. זה בדם המוסלמי…איך תוכיחו?

  8. תומך בברקוביץ. חלאות אדם שונאי יהודים, שאינם מכירים במדינה היהודית, לא יכולים להופיע בטלוויזיה היהודית ולהשמיץ את המדינה שבשירותי התקשורת שלה הם משתמשים. שילכו לאל גאזירה. תומכי טרור עלובים וצמאי דם

  9. עיסווי פריג' , את מי אתה מפטר ? את יהודי-פטריוט ? את אזרח ישראלי שאדמתו ישראל ?! את מי תפטר ח'כ פריג' ? את אנשים נשים שחוק הלאום חשוב למיחייתם כאן ועכשיו ??! ואולי תפטר את רה"מ ביבי וממשלתו ? ……..

Back to top button