חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

השרה גמליאל בעוטף עזה: אם נצטרך לצאת למלחמה, זה מה שנעשה

השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל בעוטף עזה: "עלינו להגיע להסדרה שמשמעותה שקט מוחלט בגזרת יישובי עוטף עזה או שראשי החמאס יבינו אחת ולתמיד שגם ראשם בסכנה".

השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל קיימה היום (שני) סיור עבודה בגזרת יישובי עוטף עזה ושדרות מתוך רצון ללמוד מקרוב את הבעיות, המצוקות והאתגרים הניצבים בפני תושבי האזור.

השרה גמליאל וראש המועצה האזורית שדות נגב מר תמיר עידאן סיירו ביער שוקדה שם כובתה שריפת חורש עליה השתלטו הכבאים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

השרה גמליאל אמרה כי "ריח העשן והפיח הנישא באוויר הוא ריח הטרור החמאסי המגיע לשטחנו באמצעות עפיפונים ובלונים. עלינו לתת מענה לתושבי הדרום כדי שיוכלו לחזור לשגרת חיים מלאה. אין לנו אינטרס לצאת למלחמות אבל אם זה מה שצריך לעשות,זה מה שנעשה!"

עוד הוסיפה השרה גמליאל כי "יש לומר זאת בקול רם: זה לא עוטף עזה זה עוטף ישראל! כל המדינה מחבקת את התושבים המדהימים ותפקידנו כממשלה לעשות הכל כדי ששגרת החיים של התושבים לא תיפגע."

בהמשך לדברי השרה אמר ראש מועצת שדות נגב, תמיר עידאן: "אנו רוצים שיהיה כאן שקט באופן כזה שלא מאפשר לחמאס להתעצם ולהתכונן למלחמה הבאה. אם עושים הסדרה, שזה יהיה כמו שצריך. אם זה לא הולך, אז צריך לתת לחמאס מכה חזקה כזו שלא יעז עוד להרים ראשו."

השרה גמליאל מלווה במנכ"ל המשרד לשוויון חברתי מר אבי כהן הבטיחה לתושבים עזרה מהירה בהעברת תקציבים ייעודיים ליישובי האזור.

בהמשך סיורה נפגשה השרה גמליאל עם ראשי המועצות האזוריות שדות נגב ומרחבים במטרה לקדם הצעת מחליטים ממשלתית (1 ביולי 2018) לחיזוק יישובי העוטף ולהקצאת 5 מיליון ש"ח מתקציב המשרד לשוויון חברתי לתושבים.

התקציב יועד להקמת מרכזי צעירים, חיזוק אוכלוסיית אזרחים ותיקים ונשים וכן לשיפור פלטפורמות דיגיטליות ושרותים הניתנים לאזרחים.

Back to top button