חדשות הארץמבזקים

ערוץ החדשות I24 NEWS מתחיל לשדר מישראל !

הבוקר (רביעי) הושק במעמד שר התקשורת איוב קרא ערוץ חדשות חדש בישראל – I24 NEWS.

לא מדובר בערוץ חדש – הערוץ הושק בנמל יפו כבר לפני 5 שנים עם מערכת חדשות מודרנית, מקצועית ואמינה שצברה אט-אט מעמד והשפעה בעולם החדשות.

הערוץ משדר באנגלית, בצרפתית ובערבית, ומראה את פניה היפות של מדינת ישראל, ואת החדשות מהמזרח התיכון באור חיובי ומאוזן.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עד לתיקון החקיקה האחרון לערוץ אסור היה לשדר חדשות מישראל.

שר התקשורת איוב קרא אמר, "אני שמח שוועדת הכלכלה ולאחר מכן מליאת הכנסת החליטה לתקן זאת, וכעת גם הצופה הישראלי יוכל ליהנות מהחדשות שנעשות כאן בארץ, וגם בניו יורק, ובפריז, ובכל מקום שמייצר חדשות ראויות לשידור."

השר קרא ביקש גם להודות בדבריו ליו"ר מועצת הכבלים והלווין ד"ר יפעת בן חי שגב ולצוות המקצועי של המועצה, שעמלו קשה מאוד כדי לקרב את היום שהערוץ יעלה לשידור גם בישראל. "המציאות החוקית הסבוכה גרמה לכך שהתהליך התארך, אבל העובדים של המועצה עשו הכל על מנת להתגבר על הבירוקרטיה ועל החוק הישראלי הסבוך כדי שנגיע לרגע מרגש זה."

השר קרא הוסיף בנאומו "העובדה שתאגיד בינלאומי כה גדול כמו אלטיס, בחר להקים את המטה של ערוץ החדשות שלו בארץ מעידה לא רק על כך שישראל היא מקום טוב להקים בו ערוץ חדשות, אלא גם שכאן בארץ יש את כוח האדם האיכותי לצורך הקמת מערכת כזאת. ההצלחה של I24 NEWS בעולם היא הצלחתכם, כי אתם מציעים מוצר טלוויזיוני טוב, איכותי ואמין.

אני מודה בפניכם, שגם אני כשאני עובד בשירות המדינה ברחבי העולם צופה לפעמים בשידורים של I24 NEWS ואני נהנה מאוד מהם. אני שמח שכעת גם הצופה הישראלי יוכל להינות מהעבודה העיתונאית הטובה שנעשית כאן, ואני מאחל לכם עוד התפתחות, עוד צופים, עוד הצלחה והרבה שנים שתראו מכאן, מיפו, את ישראל לכל קצוות תבל."

שר התקשורת איוב קרא בחר לנאום גם בערבית – והדגיש כי הערוץ ושידור חדשות בערבית מישראל, הוגנות, הגונות ומאוזנות, הוא התשובה לערוץ הקיצוני אלג'זירה, הערוץ שמסית ומשרת את הטרור.

Back to top button