מבזקיםפוליטי / מדיני

גלנט ברהט: "הבדואים צריכים להבין שאנחנו גרים במדינת חוק"

השר גלנט: ״אני קורא לחברי הכנסת הערבים להפסיק ולעצור את ההסתה כנגד מדינת ישראל.״

שר הבינוי והשיכון, אלוף (מיל׳), יואב גלנט חנך היום (רביעי) יחד עם השר אורי אריאל וראש העיר רהט, טלאל אל קרנאוי, את הקאנטרי קלאב הראשון במגזר הבדואי ברהט.

השר גלנט אמר: ״עבורי זהו יום מרגש וחשוב, לראשונה במדינת ישראל אנחנו חונכים קאנטרי קלאב למגזר הבדואי. זוהי דוגמה למה שאנחנו צריכים לעשות בכל רחבי המגזר. עבורי הקאנטרי הזה מסמל לאן אנחנו צריכים לשאוף- כל אזרח במדינת ישראל בין אם הוא יהודי או ערבי, חילוני או דתי, מגיע לו להנות מכל מה שהמדינה יכולה לתת. זהו פרויקט מוצלח ואנחנו נמשיך בקו הזה, לבנות ולתת את כל השירותים שהמדינה יכולה להציע כמו מגרשי כדורגל, מתנ״סים, מעונות ועוד. אנחנו נמשיך לבנות במלוא המרץ בכל ישובי העדה הבדואית בדרום ובכל הארץ.״

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד הוסיף השר: ״הבדואים צריכים להבין שאנחנו גרים במדינת חוק, כולם יתיישבו במקומות שבהם מותר להם להתיישב, בערים המרכזיות הבדואיות ובכל שטח אחר שמאושר לבנייה. מי שיתיישב לפי חוק, יהנה מהקאנטרי קלאב, מהמוסדות הציבוריים והתרבותיים ומכל מה שאנחנו בונים במשרד הבינוי והשיכון יחד עם הרשות לפיתוח והתיישבות הבדואים בנגב״.

השר התייחס גם לנבחרי הציבור הערביים ואמר: ״אני קורא מכאן לחברי הכנסת הערבים להפסיק ולעצור את ההסתה כנגד מדינת ישראל. אי אפשר להיות קיצוניים ולצאת כנגד המדינה ומוסדותיה וגם להנות ממה שהמדינה יודעת לתת. לא יתכן מצב שחברי כנסת ישבו בכנסת ישראל, יסיתו נגד קיום מדינת ישראל, הממשלה שלה, הדגל והסמלים שלה. אני אומר את זה לכולם, כל מי ששמע אותי 40 שנה בצבא ובמגזר הציבורי, יודע שזו עמדתי: נדרשת שותפות מלאה בכל הדברים ולא שותפות רק בשביל לקבל דברים. אין מצב כזה שנבחרי ציבור מסיתים במוסדות האו״ם ובקהלים בינלאומיים כנגד מדינת ישראל ואחרי זה חוזרים ויושבים בכנסת וגם נהנים ממש שהמדינה יודעת לתת. אני קורא לכם תושבים יקרים, תתמכו בשפיות, תתמכו בשיתוף הפעולה ובדו קיום והתוצאות יהיו בהתאם.״

משרד הבינוי והשיכון השקיע כ-12 מיליון שקלים לבניית הקאנטרי הראשון במגזר הבדואי שנחנך היום בעיר רהט. הקאנטרי כולל בריכה חצי אולימפית, חדר כושר ענק, שלושה חדרי סטודיו לחוגים, בית קפה, מרפסת שיזוף. מגרש משולב של כדורסל וכדורגל, מתקני משחקים, בריכת פעוטות וסאונה יבשה ורטובה.

2 תגובות

Back to top button