צרכנות

מתנות לכבוד החג

עם כניסתו של החודש החגיגי ביותר בלוח השנה העברי, אנחנו נשאבים אל תוך מערבולת רגשות – שמחה, התרגשות, ציפייה והשתוקקות מחד ומאידך, לחץ וחשש. אין ספק שבילוי בחיק המשפחה עשוי להיות לא בהכרח קל ("מתי החתונה?", "מתי תרזו קצת?", "מתי תשמינו קצת?", "מתי ילד ראשון? שני? שלישי?", "מתי תעצרו קצת מכל הלידות?", "מתי תואר ראשון?, "מתי תואר שני?" וכו', מאמינים שהמחשנו את המצב כיאות) ועדיין, אין כמו לחזור לבית לחגים ולהתעטף בחיבוק המשפחתי באווירת החג.

אחד מהלחצים המתעוררים בעקבות בוא החגים הם בחירת המתנות. ולכן, אנחנו כאן כדי לסייע לכם להוריד את סף הלחץ. הפעם אף אחד לא יתפוס אתכם לא מוכנים.

מדריך המתנות

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כדי להקל עליכם, החלטנו לסדר את מדריך מתנות לכבוד החג לפי קטגוריות משפחה. אין מה לומר, החג מכניס בנו רוח משפחתית, בין אם נרצה ובין אם לא.

מתנות לאמא

מחפשים איך לשמח את אמא? מגוון תכשיטים לחג יעשו את העבודה כראוי. ההמלצה שלנו היא ללכת על בטוח. לא ניתן לפספס עם תכשיטים אמהיים – שרשראות תליון עם חריטה אישית יגרמו לכל אמא גאה ונרגשת לדמוע. בקטגוריה זו תככב ללא ספק גם שרשרת מספר הילדים. שימו לב, מדובר במתנה מושלמת לכל אמא באשר היא ולכן, וכאן אנו פונים לגברברים שבחבורה – תוכלו לשמח גם את אם ילדיכם במתנה חגיגית. בנוסף, תוכלו לסייע לאמא ולטפח את אחד מתחביביה – אביזר ספורט מגניב, מצלמה לחובבות הצילום ועוד.

מתנות לאבא

לא יודעים מה אתכם, אך האבות שלנו מכורים לג'אדגטים. זה הזמן לחפש גאדג'ט מגניב שיהפוך את החיים של אבא לקלילים יותר. ארנק כרטיסי אשראי או אוזניות BLUETOOTH יגרמו לכם לעבוד במשימה בכבוד. פרט לכך, תמיד תוכלו לטפח את אחד התחביבים של אבא ולפנק אותו בחכה או בשדרוג חכה למשל.

מתנות לבן\בת הזוג

אין ספק שאתם יודעים טוב יותר מכולם מה בן או בת הזוג שלכם אוהבים. אם אתם מעוניינים לפנק אותם בתכשיט – קיימים מגוון צמידים קשיחים מעוצבים, לגברים ולנשים, שיהוו מתנה סמלית ומרגשת. בקטגורית התכשיטים, תוכלו למצוא מגוון שרשאות וטבעות שירגשו את בן או בת זוגכם. ואם כבר בחגיגות עסקינן, תוכלו לצאת יחדיו לחופשה משחררת, מרגיעה ומטעינת מצברים שבה תהיו רק אתם יחדיו, מבלי שום הפרעות מהעולם החיצון.

מתנות לקרובי משפחה מרוחקים יותר

לקטגוריה זו נכנסים דודים, בני-דודים, קרובי משפחה של בן או בת הזוג וכן הלאה. מארזים חגיגיים לבית יהוו מתנה מושלמת ומעבר לכך – פרקטית. מארז תבלינים ורטבים, סט צלחות וסכו"ם חגיגי במיוחד, סירים ומחבתות חדשות, מפה חדשה, בקבוק יין משובח בתוספת בונבוניירות, עוגת חג שאפיתם בכוחות עצמכם (או רכשתם מהקונדיטוריה השכונתית, אנחנו לא נספר לאף אחד, מבטיחים!), סט מלחייה ופלפלייה חשמליות והיד עוד נטויה.

 

Back to top button