צרכנות

חמש דרכים הכי טובות להזמין דוגווקר באינטרנט

כלב נחשב לחברו הטוב ביותר של האדם, עוד משחר ההיסטוריה. ישראלים רבים מגדלים כלבים להנאתם וזוכים לחיית מחמד לבבית המקבלת את פניהם בשמחה כנה בכל פעם שנכנסים הביתה. עם זאת, גידול כלבים הוא הרבה מעבר למילוי קערות המים והאוכל, חשוב לקחת את הכלב לפחות שלוש פעמים ביום לטיולים ממושכים וכמובן לחבק, לשחק וללטף אותו.

במציאות של היום, כולנו עובדים שעות ארוכות ומבלים מחוץ לבית רוב שעות היום. לכן, נוצר מצב בו אנו זקוקים לשירות הוצאת כלבים. זהו שירות חשוב המאפשר לנו להמשיך בשגרת חיינו תוך ידיעה כי הכלב זוכה לטיפול מסור ולטיולים ארוכים עם דוג-ווקר מקצועי ומנוסה. בשנים האחרונות צצו מספר אפליקציות ואתרים המציעים שירות הוצאת כלבים ושירותי דוג-סיטר.

ווף – WOOF

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אפליקציה חדשה יחסית משנת 2015 המיועדת לבעלי כלבים ולחובבי חיות המחמד על ארבע. המיזם תוכנן ביוזמת יעל ברויטמן, חובבת כלבים מושבעת, שחיפשה פתרון לשילוב בין שתי אהבותיה- כלבים וטכנולוגיה. באמצעות האפליקציה ניתן להשגיח על דוג-ווקרים, לקבל התראות בזמן אמת על נוכחות פקחים של הרשות המקומית, להקים פרופילים של כלבים, לתכנן טיולים משותפים עם בעלי כלבים אחרים בסביבה ועוד.

דוגיז – DOGIZ

אפליקציה מתקדמת וחדשנית המהווה מקום מפגש בין בעלי כלבים לדוג-ווקרים מקצועיים ומנוסים. באמצעות האפליקציה ניתן לקבוע עם דוג-ווקר מנוסה באזור המגורים להוצאת הכלב שלכם, בקליק מהיר ובמחירים משתלמים. באמצעות האפליקציה ניתן לעקוב אחרי מסלול הטיול של הכלב, לקבל סיכום על התנהגות הכלב בסוף הטיול ואפשר להזמין שירות הוצאת כלבים על בסיס חד פעמי, שבועי, חודשי וכדומה.

חשוב לציין כי השירות באפליקציה ובאתר דוגיז כולל ביטוח דוגווקר, לקוחות האפליקציה זוכים לביטוח צד שלישי עם גבול אחריות עד 200,000 ₪. הביטוח מכסה את כל הזמן בו כלבכם שוהה עם דוג-ווקר מטעם דוגיז. זהו כיסוי ביטוחי רחב הכולל אחריות כלפי צד שלישי, הביטוח חל מרגע הוצאת הכלב ועד החזרתו לביתכם.

לוח דוגסיטר באתר MADAS

לוח דוגסיטר באתר האינטרנט המיועד לכל מי שמחפש שירות הוצאת כלבים ופנסיון לחיות מחמד. ניתן לחפש דוג-ווקרים לפי אזורי שירות, ימי עבודה וזמן. עשרות דוג-ווקרים מפרסמים מודעות באתר וניתן לפנות אליהם ישירות למידע נוסף ולהזמנות.

WAG

אפליקציה ייעודית למציאת דוג-ווקר או דוג-סיטר באזור המגורים, האפליקציה מבוססת על שירותי מיפוי, בדומה לאובר, כאשר ניתן לעקוב בזמן אמת אחרי הטיול של הכלב המבלה עם הדוג-ווקר, ולאחר ההליכה מקבלים במייל סיכום טיול הכולל את המסלול, פירוט אירועים מיוחדים כמו התנהגות הכלב, עשיית צרכים וכדומה.

דוגר – DOGGER

אתר ייעודי לבעלי כלבים הפועל כמעין רשת חברתית, ניתן להקים פרופיל לכלב שלכם יחד אתכם, להעלות תמונות, לפרסם פוסטים ועוד. כמו כן, ברשת החברתית ניתן למצוא שירותי הוצאת כלבים ופנסיון לחיות מחמד. אפשר גם למצוא בעלי כלבים באזור המגורים שלכם כדי לטייל יחד, לבלות בפארק כלבים סמוך לבית ולמצוא חברים חדשים לשעות הפנאי – עבורכם ועבור כלבכם האהוב.

לסיכום, כיום בעידן האינטרנט המהיר, אנו יכולים לאתר בקליק אחד שירות הוצאת כלבים ושירותים חשובים נוספים כמו פנסיון לכלב בביתכם או בבית של חובב כלבים מנוסה. מומלץ להזמין שירות רק באפליקציה מתקדמת ולוודא כי השירות כולל כיסוי ביטוחי למען השקט הנפשי שלכם.

 

 

Back to top button