מבזקיםרצועת עזה

בכיר חמאס: "אופציית ההתנגדות היא היחידה להרתיע את הכובש"

בכיר חמאס עבד אל-חכים חניני, מראשי הזרוע הצבאית של הארגון אמר היום (שישי) כי "אופציית ההתנגדות היא הדרך היחידה להרתיע את הכובש".

אל-חכים חניני ציין כי ללא ההתנגדות, העם הפלסטיני לא יוכל להפסיק את המשך התוקפנות ושלילת הזכויות ממנו על הקרקע הפלסטינית. "בית המשפט הציוני החליט השבוע כי הבתים שבנה הכובש על קרקע פלסטינית נבנו בתום לב והם בוצעו באופן חוקי ולגיטימי" והדגיש כי "בתי המשפט האלה הם המוקד להתרחבות הציונית וההתפשטות של הכובש על חשבון הזכויות והבעלות של בעלי הקרקע. ההחלטות הבלתי צודקות האלה מבהירות מעבר לכל ספק כי הכובש משקר לגבי עמדותיו ומערער את הסיכוי למשא ומתן. אלה הן ראיות לכך שפתרון שתי המדינות כבר אינו קיים עוד בשטח וכי המדינה הכובשת אינה מאמינה בו".

אל-חכים חניני שיבח את התגובה העממית להתנגדות תושבי ראס כרכר שתקפו השבוע יהודים שביצעו עבודות בגוש טלמונים בבנימין ואמר כי "התושבים הביעו את רוח ההתנגדות הטמונה בעמנו. רק בדרך ההתנגדות נצליח לגדוע את ניסיון האונס של אדמותינו. אני קורא לעם שלנו להתאחד על רקע בניית ההתנחלויות בשטחים של העם הפלסטיני הנאנסים על ידי הכובש, ולהגיב בכל צורות ההתנגדות על מנת לדחות את הכיבוש מהמשך נוכחותם על אדמותינו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

תגובה אחת

  1. חלומות באספמיה : טועים אלה שחושבים שאים מדינת ישראל תשפר את התנאים של תושבי עזה ; הם יפסיקו את הטרור ; שורש הבעיה נעוץ במחשבה שלהם , שאין דבר כזה מדינת ישראל ; יש רק מדינת פלסטין .
    יקח זמן ונשימה ארוכה , על מנת לפתור את הבעיה אחת ולתמיד ;
    כאשר תושבי הרצועה יהגרו למדינות ערב מרובות השטחים , עים תמיכה והדרכה של מדינת ישראל ; ופיצוי למדינות שיקלטו אותם .

Back to top button