מבזקיםפוליטי / מדיני

ח"כ מיכל רוזין: "המתנחלים הופכים את צה"ל לצבא הפרטי שלהם"

ח״כ מיכל רוזין (מרצ), חברה בועדת החוץ וביטחון, אמרה היום (שישי) בעקבות המעצרים של מנכ"ל ופעילי "שוברים שתיקה" סמוך למאחז מצפה יאיר כי "שבוע לאחר שבוע מוכחת לנו המציאות העגומה בה המתנחלים הופכים את צה"ל לצבא הפרטי שלהם. תושבי המאחז הבלתי חוקי "מצפה יאיר" מקבלים פרס, פעם אחת על גניבת האדמות, ופעם שניה על האלימות המטורללת שהם הפעילו שבוע שעבר נגד פעילי 'תעאיוש'."

ח"כ רוזין הוסיפה כי "שבוע שעבר צה"ל הפקיר אזרחים בידי המתנחלים האלימים והיום הם עושים זאת שוב באמצעות המעצר, כאשר כל "פשעם" של הפעילים בפעמיים הללו היה הגעה לסיור במאחז. במעצר הבזוי הזה, המדינה בחסות צה"ל מעבירה מסר ברור שהמתנחלים יכולים לעבור על החוק ולפשוע ככל היעלה על רוחם, ולעומת זאת, מי שינסה להתנגד לכך הוא זה שייענש על ידי מעצר או פגיעה בגופו."

ח"כ מיכל רוזין (צילום: אתר הכנסת)

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

3 תגובות

  1. סמולנים, אנא מכם, חיזרו לאירופה, תעשו את המהפכות שלכם שם עם המוסלמים אהובי נפשכם, והניחו כבר לעם ישראל, אין לכם חלק ונחלה כאן, די כבר, החוצה, ואל תשכחו לקחת אתכם את המוסלמים, אהובי ליבכם, את הסודנים והאריתריאים אחיכם האהובים, וניפטר מכם ומשכמותכם, ורק אז יבוא שקט ושלוה על האנושות כולה.

Back to top button