מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: ביצע עבירות מין ברשת תחת הכינוי "מורה מחפש תלמידה"

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה לפני זמן קצר (שני) כתב אישום לבימ"ש השלום בעיר נגד יצחק דהן, מורה ממעלה אדומים בן 37, בגין ניסיון לגרם מעשה מגונה בקטינה מתחת לגיל 14, ניסיון להטרדה מינית של קטינה מתחת לגיל 15 (ריבוי עבירות) והשמדת ראיה.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עורך הדין מיטב דגן, משטרת ישראל ניהלה חקירה יזומה שמטרתה מאבק בתופעת הפדופיליה באינטרנט. במסגרת החקירה, הונחתה שוטרת מימ"ר ת"א להיכנס לאתר צ'אט "טוטאל צ'אט" כקטינה בת 13. ב- 14.8.18 יצר הנאשם קשר ב"צ'אט" עם "הקטינה", כאשר הוא עושה שימוש בכינוי "מורה מחפש תלמידה" ומציג עצמו כגבר בן 25 מירושלים, והשניים החלו להתכתב. בהמשך, ניהלו הנאשם וה"קטינה" התכתבות. במהלך ההתכתבות בין הנאשם ל"קטינה", כשהנאשם מאמין ש"הקטינה" הינה כבת 13 שנים וכש"הקטינה" מבהירה לו כי אינה מנוסה בתחום המיני, ביצע הנאשם ב"קטינה" מעשים של הטרדה מיניות ומעשים מגונים, מספר פעמים, וכן גרימת מעשה מגונה.

בבקשת המעצר כתב עוה"ד דגן כי "..הנאשם הינו מורה בחטיבת ביניים, ובמהלך ההתכתבות עם ה"קטינה" עשה שימוש ציני במעמדו כמורה, כדי לבסס את אמון הקטינה בו, ולנצל אותו כדי לבצע בה עבירות מין…. בשל מהות העבירות, אופיין ונסיבות ביצוען, אין ספק כי נשקפת מן המשיב סכנה גבוהה ומוחשית לציבור הקטינים והקטינות בפרט. לפיכך, אין כל חלופה שיש בה כדי לשרת ולהבטיח את מטרות המעצר, בטרם תוערך מסוכנותו על ידי שירות המבחן."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
אילוסטרציה

Back to top button