טיוליםמבזקים

רשות הכינרת: שעות שירותי ההצלה יארכו ויופעלו הסעות בחינם לחופים

ברשות הכינרת ואיגוד ערים כינרת השלימו את ההערכות לקראת ראש השנה והצפי לאלפי נופשים בחופי האגם הלאומי במהלך ימיי החג.

באיגוד החליטו להאריך את שעות פעילות המצילים עוד טרם החג, במהלך סוף השבוע ועד לצאת ראש השנה ביום שלישי (7.9-11.9) עד השעה 19:00 וזאת במטרה לאפשר לאלפים הצפויים לפקוד החופים רחצה בטוחה בכינרת.

בנוסף הודיעו באיגוד ערים כינרת ורשות הכינרת כי במהלך ימי החג (10-11.9) יופעל גם 'קו סובב כינרת'- שאטל הסעות לחופי הכינרת ללא תשלום. 'קו סובב כינרת' ינייד את ציבור הנופשים לחופי האגם הלאומי, מבניין גליל סנטר בטבריה, בין השעות 10:00 ועד 20:00. בכל שעתיים יצא שאטל המקיף את הכינרת פעם מצפון ופעם מדרום ומאפשר לנופשים להתנייד בקלות ובחינם אל החופים ובחזרה, כאמור ללא תשלום!

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במהלך ימי החג, יתוגברו גם צוות ההסברה המסיירים בחופים, מחלקים שקיות לאיסוף אשפה ומסבירים על חשיבות השמירה על ניקיון מקורות המים וזאת על מנת לספק מענה להמוני הנופשים. בחופים שקמים-צינברי וברצועת חלוקים-כורסי-לבנון, יפעל צוות הסברה קבוע, וצוות נוסף יסתובב בין יתר החופים. כמו כן, יסבירו המסבירנים לנופשים על מהפיכת החופים השקטים בכינרת, במסגרתה החל מעונת הרחצה הנוכחית כל חופי איגוד ערים כינרת פועלים כחופים שקטים ולא מתאפשר בהם השמעת מוסיקה רועשת!

באיגוד ערים כינרת מבקשים מהציבור לרחוץ באחריות- רק בחופים המוכרזים, בסמוך לסוכות ההצלה ולהישמע להוראות המצילים. כמו כן אין להכנס למי הכינרת עם מזרונים/ אבובים וכן תחת השפעת אלכוהול. זכרו- הכניסה לחופי איגוד ערים כינרת הינה ללא תשלום!

צילום: רשות הכינרת
צילום: רשות הכינרת
צילום: רשות הכינרת
צילום: רשות הכינרת

Back to top button