מבזקיםמשפטי/פלילי

"אם את תגידי משהו למישהו אני אהרוג אותך, אני הסודני הכי מסוכן"

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה לפני זמן קצר (שלישי) כתב אישום לביהמ"ש המחוזי בעיר נגד גאפר אחמד יחיא, נתין סודן, בגין אינוס, איומים והפרעה לשוטר בשעת מילוי תפקידו.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עורכת הדין מעיין שיוביץ, ב- 24.8.18 פגש הנאשם את המתלוננת, אשר בתקופה הרלוונטית נהגה להציע שירותי מין באזור התחנה המרכזית הישנה בתל אביב. הנאשם והמתלוננת סיכמו ביניהם כי יקיימו יחסי מין עם קונדום, וכי הנאשם ישלם לה בתמורה לכך 200 ש"ח. המתלוננת התלוותה לדירתו של הנאשם בתל אביב, שם בעל אותה הנאשם בהסכמתה תוך שימוש בקונדום.

לאחר מכן, הסיר הנאשם את הקונדום, בעל אותה שלא בהסכמתה תוך התנגדותה וחרף צעקותיה וניסיונותיה להיאבק בו. בתוך כך, אמרה המתלוננת לנאשם "אתה מכאיב לי", "אתה הורג אותי". בהמשך, בניסיון להיחלץ מידי הנאשם, בעטה המתלוננת בנאשם ונאבקה עמו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בתגובה אחז הנאשם בחוזקה בגרונה ואיים עליה באומרו: "אם את תגידי משהו למישהו אני אהרוג אותך, אני אתפוס אותך ברחוב ואני אגמור אותך, את לא מכירה אותי, אני הסודני הכי מסוכן". הנאשם חדל ממעשיו לאחר שהתדפקו שכנים על דלת הדירה, לשמע זעקות המתלוננת. הנאשם פתח את מנעול הדלת והתרה במתלוננת לבל תספר את שאירע למשטרה.

אחר כך, כאשר הגיעו שוטרים לדירה, הזדהה הנאשם בכזב בפרטים בדויים וניסה להשליך את צרור המפתחות שלו ולמנוע את העברתו למשטרה.

בבקשת המעצר כתבה עו"ד שיוביץ כי "מעשיו של המשיב מעידים עליו כי הינו משולל כל רסן, המונע מדחפים אלימים. מסוכנותו זועקת נוכח המעשים המיוחסים לו והנסיבות האלימות של ביצוע העבירה".

אילוסטרציה (קרדיט: pixabay)

3 תגובות

  1. מתי כבר ניפטר מהחלאות האלה…! צאו ולימדו מהמפגינים הגרמנים בהווה – צריך לחיות ולרענן את מה שפעם היה "המשמר-הלאומי" אלא במתווה עכשיווי ובתוספת אלות כנגד המסתננים ושאר החלאות. לנקות את השטח צריך ונחוץ. הפעם התנכל לזונה – מחר יתנכל ל"בת-טובים"…

Back to top button