מבזקיםמשפטי/פלילי

ארסנל הנשק שנתפס בצפון: נשקים, פצצות מרגמה ופגזי RPG

משטרת ישראל, שמה דגש במאבק בשימוש באמצעי לחימה במסגרת הסכסוכים בחברה הערבית ופועלת נמרצות בכלל המישורים לצמצום התופעה תוך שיתוף פעולה עם כל גורם הנהגה שיהיה מוכן לפעול למיגור האלימות. מתנהלות חקירות מהירות, מקצועיות וממוקדות בשילוב רשויות התביעה במטרה למצות את הדין עם עבריינים המשתמשים בנשק חם ופוגעים בשגרת החיים של הציבור ומעמידים חפים מפשע בסכנת חיים.

במחוז הצפוני של משטרת ישראל מפרסמים היום נתונים של פעילות המחוז למיגור התופעה: מתחילת השנה נעצרו 849 חשודים בהחזקה או שימוש באמצעי לחימה. חקירה מקצועית ואינטנסיבית הובילה עד כה להגשת: 123 כתבי אישום בגין החזקה של אמל"ח או שימוש באופן לא חוקי ו-108 נאשמים נעצרו במסגרת הבקשה למעצרם עד תום ההליכים במקביל להגשת כתב האישום נגדם.

במהלך השבועיים האחרונים נתפסו אמצעי לחימה בפעילות של שוטרי משטרת ישראל ולוחמי משמר הגבול בעילוט, בטבריה, בכעבייה, בסאג'ור, בסחנין, בכפר מנדא, בשדה אליהו, בנצרת,בכסרא, בבית ג'אן, בדיר אל אסד, בבענה, במוקייבלה ובאעבלין. יש לציין כי כמות אמצעי הלחימה רק במחוז הצפוני שנתפסה היא עצומה: 112 רובים, 135 אקדחים, 111 רימונים, 54 מטענים, 10 בקבוקי תבערה, 278 כוורות+ 6500 זיקוקים, 8 לבנות חבלה, 1 מרגמה, 8 פצצות מרגמה, 10 נפצי חבלה חשמליים, 1.2 ק"ג חומר נפץ הודף ו-2 פגזי RPG.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button