צרכנות

קבלת אזרחות ישראלית בשנת 2018

לכל ישראלי ממוצע, אזרחות ישראלית היא דבר מובן מאליו וזאת משום שהיא הוענקה לו במסגרת הלידה אך להבדיל מהם, ישנם לא מעט זרים אשר אופן קבלת האזרחות חשובה להם, בין אם זהו ילד להורים ללא אזרחות ישראלית, אשר מעוניין שהוריו יגיעו להתגורר איתו, אזרח ישראלי אשר נשוי לאזרחית ויחד הם מעוניינים להשתקע בישראל ולשם כך עליה להחזיק באזרחות ישראלית ועוד.

במדינת ישראל, אין חוק הגירה מגובש עליו ניתן להסתמך ודיני ההגירה של מדינת ישראל מתבססים בעיקר על 3 חוקים והם: חוק האזרחות, חוק הכניסה לישראל וחוק השבות. שר הפנים הוא זה שמחליט והוא האוטוריטה בכל הקשור להגירה כך שהוא זה שיחליט אם מגיעה אזרחות לאדם או לאו. כדי להתחיל את תהליך בקשת האזרחות, יש להיעזר בשרותיו של עורך דין אזרחות ישראלית.

האופציות לקבלת אזרחות ישראלית

אם מגיע אדם להחלטה כי הוא רוצה לעצמו אזרחות ישראלית, ישנם מספר דרכים להשיג זאת, האחת קבלת אזרחות ישראלית מכוח חוק השבות, אזרחות מכוח לידה ואימוץ והתאזרחות במדינת ישראל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

התאזרחות בישראל

כל אדם רשאי להגיש בקשת אזרחות ישראלית ובתנאי ששהה אדם במדינת ישראל בכפוף למספר תנאים. אדם אשר אינו אזרח ישראלי אך שוהה בישראל לפחות שלוש שנים (מכוח אשרת שהייה קבוע או זמנית), הוא גר בישראל והשתקע בה מבחינה כספית ובמידה והוא דובר את השפה , יעבור תהליך בירוקרטי לאחריו יקבל אזרחות.

לידה ואימוץ

כל עוד אדם נולד במדינת ישראל, הוא יחשב כאזרח המדינה. ילד שנולד להורים ישראלים, יחשב גם הוא כישראלי ויהיה זכאי עבור קבלת אזרחות ישראלית, כך גם כאשר מדובר על אזרח שנולד במדינה זרה אך אומץ על ידי זוג הורים ישראלים, אזי יהיה הוא זכאי לאזרחות ישראלית.

חוק השבות

חוק השבות מקנה לכל יהודי באשר הוא להעלות ארצה ולהתאזרח בארץ אלא אם שר הפנים מתנגד לכך מכל סיבה שלא תהיה.

על מנת לקבל אזרחות ישראלית, מתבקש כל אדם להיכנס אל נבכי הבירוקרטיה ולהגיע אל משרדים שונים על מנת להגיש ולחתום על טפסים, אין ספק כי התעסקות עם בירוקרטיה היא קשה עד מאוד ובדיוק לשם כך ישנם בעלי מקצוע שיכולים לסייע בתהליך לרבות עורכי דין אשר מלווים כל אדם המבקש לעצמו להוציא אזרחות ישראלית. כל עוד גיבשתם את ההחלטה להוציא אזרחות ישראלית, אתם יכולים רשאים לשכור לעצמכם עו"ד ולהימנע מהקשיים המלווים אתכם בדרך.

Back to top button