מבזקיםצבא וביטחון

שר הביטחון: "בימים האחרונים עצרנו חשודים ומנענו פיגועי טרור"

שר הביטחון, אביגדור ליברמן, במפגש עם חיילי פלוגת ההרודיון: "גם בימים האחרונים עצרנו חשודים ומנענו פיגועי טרור. עם ישראל יוכל לחגוג בשקט ובביטחון את ראש השנה בזכות חיילי צה"ל וכוחות הביטחון שימשיכו לסייר ולשמור על כולנו גם בחג"

שר הביטחון ליברמן הגיע היום (ראשון) בצהריים, יחד עם מפקד פיקוד המרכז, אלוף נדב פדן, למוצב ההרודיון ונפגש עם גדוד רומח של חיל השריון, כדי להודות לחיילי צה"ל שאחראים על אבטחת גזרת בית לחם, ובין השאר על הישוב נוקדים שבו הוא מתגורר.

שר הביטחון אמר במפגש עם החיילים: "שנה טובה ומתוקה לכל חיילי צה"ל ולמערכת הביטחון כולה. באתי היום לומר תודה אישית לפלוגת ההרודיון, שחייליה מלווים אותי ורבים אחרים, יום יום, ואני מודע למשימות שגרמתי להם בנוסף לכל העבודה השוטפת.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

זה שכל עם ישראל, יוכל היום לשבת סביב השולחנות ולחגוג בשקט ובביטחון שנה טובה, זה בעיקר בזכות חיילי צה"ל שימשיכו גם בחג לסייר ולשמור על כולנו. גם ביהודה ושומרון, גם בימים האחרונים, כמעט בכל יום עצרנו חשודים ומנענו פיגועי טרור 24/7 וכל זה בזכות העבודה המאומצת והאינטנסיבית של חיילינו, שמאפשרת לנו באמת להתקיים, לשמוח ולהתפתח. תודה לכולם, שנה טובה ומתוקה."

צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

Back to top button