חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

3 בקבוקי תבערה הושלכו לעבר המתנ"ס באום אל פחם, אין נפגעים

כוחות משטרה רבים סורקים הערב באום אל פחם אחר חשודים בהשלכת 3 בקבוקי תבערה לעבר מתנ"ס בעיר.

משטרת ישראל פתחה הערב (שבת) בחקירה מיד עם קבלת דיווח על אירוע פלילי חמור באום אל פחם, במסגרתו הושלכו אל עבר מתנ"ס בעיר שלושה בקבוקי תבערה שהתלקחו, שעה שנכחו בו עשרות תושבי העיר ולמרבה המזל האירוע הסתיים בנזק בלבד.

כאמור, המשטרה פתחה בחקירה יסודית, תוך איסוף ממצאים בשטח מהזירה, לצד סריקות נרחבות אחר החשודים בביצוע העבירה, במטרה למצות עמם את מלוא חומרת הדין, בגין סיכון תושבי העיר שומרי החוק.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חקירה ראשונית העלתה, כי במתנ"ס נכחו בעת השלכת הבקת"בים עשרות תושבי העיר שבקשו ליהנות מאירוע תרבות של ערב שירה, אולם ככל הנראה בשל היותו "מעורב" (גברים ונשים), הביעו מספר חשודים את מורת רוחם באופן פלילי ובבריונות שסיכנה את ביטחון כלל המשתתפים והסובבים.

במשטרה אומרים הערב כי "בשל חומרת העבירות שבוצעו הערב והסיכון הממשי שנשקף מהם לתושבי העיר, אנו מצפים מראשי המגזר לצאת ולגנות את מבצעי העבירה ואת כל גילויי האלימות המסכנים את תושבי העיר הנורמטיביים שומרי החוק."

במשטרה מדגישים כי יפעילו את הכוחות והאמצעים הנדרשים, במטרה להגיע אל פורעי החוק ולמצות עמם את הדין , באופן שניתן יהיה להרחיקם מהחברה ולאפשר לציבור שומר החוק לנהל אורח חיים תקין ובטוח בעיר.

צילום: חדשות MivzakLive

Back to top button