צרכנות

דיו למדפסת HP

מאז שנות ה-70, הפיתוח הטכנולוגי גרם לייצור של מדפסות הזרקת דיו והן נמצאות גם היום בכל בית או משרד.  אם יש ברשותכם מדפסת HP, כדאי לרכוש דיו למדפסת HP, היות ובית העסק, מספק אותם במחיר אטרקטיבי. ניתן למצוא למשל שתי שיטות שיוזילו את הדיו באופן משמעותי ואת עלויות ההדפסה החודשיות, אך מומלץ לבחור בראשי הדיו המקוריים של חברת HP, רק במידה ובית העסק נוטל על עצמו את האחריות שהם לא יפגעו במדפסת שלכם. למעשה מדובר על ראשי דיו הנקראים "תואמי דיו" למדפסת של HP, כך שהעלויות תצטמצמנה באופן משמעותי.

מלאו מחדש את ראשי הדיו של מדפסת HP שברשותכם

ניתן למצוא טונרים וראשי דיו למדפסת HP 4500. במידה ואנו מדפיסים כמה עשרות דפים בחודש, נחסוך המון בעלות הדיו, במידה ונשתמש במדפסות HP בעלות ראש הדפסה פנימי. גם אם נדפיס מספר מועט של דפים, קיים יתרון תחזוקתי ברכישה של מדפסת  בעלות ראש מובנה.  כדאי כי בעת רכישת המדפסת תקבלו ייעץ ממוכר המדפסות בחנות לגבי סוגי הדיו שיש לרכוש וכאלה שיהיו חסכוניים יותר עבורכם, במידה ואתם מתכוונים להדפיס הרבה. יש לציין, כי חברת HP  מזהירה את לקוחותיה כי יש להשתמש  במדפסת בכל כמה ימים,בכדי למנוע את ייבוש הדיו. ראשי הדיו יעדו יפה, במידה ותקפידו לעשות זאת.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

 

כמה טיפים לגבי ראשי הדיו של מדפסות מסוג HP

במידה והדיו מתייבש, הוא חוסם את המעברים לראש הדיו החדש שנתקין זו הסיבה שמומלץ לקרוא את ההוראות על חוברת ההוראות, מה שיקנה לכם מושג רב יותר לגבי התנהלות נכונה עם דיו למדפסת HP. מומלץ בנוסף, לא לחשוף את ראשי הדיו לאוויר, כך שתמנו את יבוש הדיו והוצאות נוספות ומיותרות, כגון רכישה של ראש דיו חדש וכן, תיקון המדפסת במידה ונסתמו המעברים לדיו. בגלל יוקר המחיה וחברות רבות אשר משתמשות הרבה במדפסת, תחפשנה לחסוך כמה שיותר בעלויות הדיו והן תחפשנה דרכים אלטרנטיביות לשימוש בדיו שיתאים למדפסת ה-HP שברשותם לייעול העבודה ה מבחינת ההדפסה והן מבחינת העלויות.

Back to top button