חדשות הארץמבזקיםצבא וביטחון

צפו בתיעוד: חילוץ אוטובוס ישראלי שהותקף ע"י ההמון בקלנדיה

כוחות צבא גדולים הוזעקו לפני זמן קצר (ראשון) למחנה הפליטים קלנדיה שמצפון לירושלים בעקבות אוטובוס ישראלי שנכנס למחנה בטעות והותקף ביידוי אבנים מאסיבי לעברו על ידי ההמון.

האוטובוס ובו מספר חיילי צה"ל, שאינם חמושים נפצעו באורח קל כתוצאה מאבנים ומרסיסים. חיילת אחת פונתה באמבולנס צבאי לבית החולים שערי צדק. כוחות צה"ל נכנסו למקום בו נמצא האוטובוס ותחת אש כבדה, כפי שניתן לראות בסרטונים פינו את ההמון וחילצו את האוטובוס מהמקום. צפו ברגעי הדרמה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

4 תגובות

  1. הצרה שאתה צודק. למה יש חיילים לא חמושים, וארדן מחליט לאשר רישיונות נשק , יש מצב שאני האידיוט היחידי כאן!

  2. בושה וחרפה לתגובתו של 1. אין לו מילה טובה על החיילים ועל הנהג שנכנס בטעות. קודם כל מאשים את הנהג "שהפקיר" את החיילים כביכול. אין לו מילה רעה על המחבלים המנוולים .
    לגופו של עניין . אוטובוס נכנס בטעות לכפר ערבי בתוך שטח של מדינת ישראל . המחבלים רוגמים אותו וזאת משום שצה"ל איבד את ההרתעה. במדינות מתוקנות דימוקרטיות על מעשה נבלה כזה משלמים מחיר יקר וכבד מאד. עד כדי מחיקת כפר שלם מעל פני האדמה למען ישמעו ויראו. גם עתה לא מאוחר.
    הצבא צריך לבוא עמם בחשבון וכל מי שיידה אבנים ייקנס באלפי שקלים והפעילים לגרש אותם לעזה. אמנם הדבר נשמע חריף מאד אבל אין ברירה עם חיות טרף צריך לנהוג בדרך חריגה.
    מאחל רפואה שלמה לפצועים

  3. בכתבה ציינו, שהחיילים לא היו חמושים….
    ואם היו חמושים – הם היו לוקחים סיכון של העמדה למשפט ויורים???

Back to top button