חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

בליכוד מגיבים: "דבריו של אהוד ברק נגד נתניהו הם הסתה לרצח"

הרמטכ"ל, שר הביטחון וראש הממשלה לשעבר אהוד ברק נשא הערב (ראשון) דברים באירוע "ימי שאלה , ימי תשובה" שהתקיים בצוותא בתל אביב. ברק אמר כי "נתניהו מוביל את שקיעתה של ישראל אל הוויה של מדינה אחת עם רוב מוסלמי טובעת באלימות, מדינה שתהיה בהיפוך גמור מחזון האבות המייסדים ומהכרזת העצמאות, לא יהודית, לא ציונית ולא דמוקרטית."

ברק הוסיף בהמשך דבריו כי "נתניהו מדרדר את המדינה לאבדון ואל השקיעה באמצעות מיעוט קיצוני, משיחי וגזעני. הוא בוגד בעם, שאותו הוא צריך לשרת. הוא צ'אוצ'סקו, אלה שהעלו אותו, הם אלה שיורידו אותו. צריך ליצור חזון חדש, חזון אמת מול משיחי השקר. צריך להילחם על הבית".

מהליכוד נמסר בתגובה לדבריו של אהוד ברק: "מיום ליום אהוד ברק מתגלה כתמהוני והזוי. דבריו נגד ראש הממשלה נתניהו הם הסתה לרצח. ברק פשוט איבד את זה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ח"כ מיקי רוזנטל (העבודה) התייחס אף הוא לדבריו של ברק ואמר, "נתניהו הוא לא צ׳אוצסקו ולא בוגד. אהוד ברק טעה בהשוואה. הוא נתניהו – וזה מספיק. ראש ממשלה שחשוד בשוחד, משסה ומלבה שנאה, שקרן פתולוגי ואחראי על הרס הממלכתיות הישראלית למען הישרדותו האישית."

נאומו של אהוד ברק

(תחילת הנאום בדקה 43')

3 תגובות

  1. אין כמו ברק, חייבים לשמוע את הנאום שלו. מדבר נכון ולעניין. אם יחזור לפוליטיקה הוא ינצח את נתניהו וזה יהיה הדבר הכי טוב שיכול לקרות למדינת ישראל. איזה שנינות וחכמה, נאום של ראש ממשלה!!!

Back to top button