מבזקיםמשפטי/פלילי

נעצרו שני חשודים בעוקץ של סניפי גלידרייה ובית עסק בצפון

במשטרת ישראל התקבל דיווח מבעל סניף גלידרייה ברמת ישי אשר קיבל שיחת טלפון כביכול מבעל הרשת והוא חושד שמנסים להוציא ממנו כספים במרמה.

מיד עם קבלת ההודעה חוקרי משטרת ישראל ביצעו פעולות חקירה סמויות, ובהמשך עם המעבר לשלב החקירה הגלויה בתאריך 10.9.18 עצרו השוטרים שני חשודים.

החשודים, נהג מונית ואישה בת 33 תושבת יוקנעם , נעצרו מיד לאחר שנהג המונית קיבל לידיו שקית ממנהל סניף הגלידרייה ובה מעטפה שהכילה אלפי שקלים אותם הנהג העביר לחשודה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מחקירה ראשונית התברר כי נהג המונית אינו קשור להונאה והוא שוחרר עוד באותו היום.

בהמשך לאחר חקירה מקצועית ואינטנסיבית של חוקרי המשטרה התברר כי אסיר מכלא ניצן בן 33 תושב תל אביב נוהג להתקשר לבתי עסק מבית הכלא, לאחר שאסף פרטים על אותם בתי עסק, מציג את עצמו כבעל הרשת ומבקש כי יעבירו את הפדיון לנהג מונית אשר יגיע לסניף בזמן הקרוב.

החשוד היה מעדכן את חברתו לאיזה סניפים להגיע ולעיתים היו מבצעים שיחת ועידה יחד עם מנהל הסניף ולאחר שנסגרו כל הפרטים, חברתו של החשוד (בת 33 תושבת יוקנעם) הייתה יוצרת קשר עם נהג מונית תמים מבקשת ממנו לבצע עבורה שליחות מבית העסק לכתובת שנמסרה לנהג. החשודה המתינה לנהג המונית בכתובת והוא מסר לה את המעטפה מבית העסק שהכילה אלפי שקלים ולעיתים עשרות אלפי שקלים.

מהחקירה עלה כי החשודים הצליחו לעקוץ מספר בתי עסק: בית עסק (השייך לרשת ממרכז הארץ) בקריון בקריית ביאליק בעשרות אלפי שקלים, ברמת ישי ניסו לעקוץ רשת גלידריה אך נתפסו על חם כשברשות החשודה מעטפה של הסניף ובתוכה אלפי שקלים, בשני סניפים נוספים של אותה רשת גלידרייה בכרמל וביקנעם לא הצליחו החשודים להונות את מנהלי הסניפים.

מעצרה של הבחורה הוארך ע"י בית המשפט לבקשת המשטרה עד ליום חמישי הקרוב והאסיר הובא הבוקר לבית משפט השלום בנצרת לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו.

משטרת ישראל תחנת מגדל העמק מבקשת את עזרת הציבור לצורך איתור קורבנות נוספים. כל היודע דבר על מקרים נוספים או יכול לסייע במידע נוסף מתבקש להתקשר לתחנת מגדל העמק בטלפון 046447444 או למוקדי 100 בכל תחנות המשטרה ברחבי הארץ.

 

אילוסטרציה (קרדיט: pixabay)

2 תגובות

  1. לכן צריך לצייד את נהגי המוניות במצלמות, ככה כל החשודים יצולמו. אבל מניסיון אישי הנהג אף פעם לא מקבל פיצוי הולם לעינויים שהוא עובר בחקירת המישטרה.

  2. אפילו אם ידוע לכם פרטים חשובים, אין טעם להתקשר למשטרת מגדל העמק. חבל על הזמן. אינם פועלים ולא יעשו משהו בנדון. גם בצמד-חמד העבריינים לא יפגעו.

Back to top button