מבזקיםצבא וביטחוןרצועת עזה

קולות מעזה: "איננו יכולים כבר, נחנקו, האנשים מתים"

מתאם פעולות הממשלה בשטחים פרסם כעת (שני) ב-"אלמונסק" סרטון בו נצפים תושבי הרצועה שמעידים כי האשם במצבם האזרחי הוא ארגון הטרור חמאס: "איננו יכולים כבר, נחנקו, האנשים מתים".

כך כתב מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף כמיל אבו רוקון בפוסט שפורסם: "תושבי עזה, מזה חודשים שהנהגת חמאס דורשת מכם להגיע כל יום שישי לאזור גדר הביטחון תוך סיכון חייכם להפרות סדר אלימות והפגנות חסרות תכלית. אולם כאשר אתם נפצעים וזקוקים לעזרה – חמאס נוטש אתכם ואפילו לא דואג לכם לטיפולים, כפי שאתם מעידים בעצמכם בסרטון הבא. מהיכרותנו את ארגון הטרור – אותנו זה לא מפתיע. אם אתם מחפשים את האחראי למצבכם הקשה ברצועה הרי שהתשובה ברורה"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

8 תגובות

  1. בגלל איווט ליברמן המושחת והשקרן הסדרתי !
    הבטיח האבטיח לטפל בראש המחבלים "רק תביאו לי את תיק הביטחון " הוא סינן בין שיניו – וכלום הוא לא עשה!

    תתחיל לעבוד אוכל חינם!

  2. תגובה מ”ס 4 ניכתבה ע"י בעל המאפיינים הבאים , i.q בסביבות ה 80 רמת השכלה יסודית בקושי, עובד בעבודה פיזית , רמה סוציואקונומית נמוכה, בעל עבר פלילי ודתי

  3. במקביל לצימצום ילודה ; להגר לארצות אחרות ; ואז גם הארצות הקולטות , וגם המהגרים , יקבלו סיוע והדרכה .

  4. מגיע לכם, תמותו כבר, ישמעאלים סתומים כמו הסמולנים ההזויים, תחנקו ביחד כבר, אינשאללה, הרוע מכלה את עצמו, ויפה שעה אחת קודם .

  5. הם אשמים אף אחד לא יעזור אתם רוצים לחיות בשלום עם ישראל תחליפו דיסק אתם רוצים מלחמה זה מה יש המנהיגים שלכם גונבים את הכסף שנשלח לשיקום עזה אתם תמשיכו לחיות בזבל רק בגלל המנהיגים שלכם

Back to top button