צרכנות

אל תדפיסו הזמנות לחתונה לפני שאתם קוראים את זה

זה לא סוד שהרבה זוגות מתחתנים גומרים את הארוע עם כיסים מרוששים לגמרי או גרוע מכך שקועים בחובות של הבנקים. הסיבה הנפוצה לסוף כזה היא שרבים מן המתחתנים מעוניינים להקים אירוע גרנדיוזי ופופוליסטי לעיני כל המוזמנים. להראות את ההדר ואת הפאר גם אם זה אומר להיכנס לחובות לשנים הקרובות.

לקיים חתונה שהוא ארוע של פעם בחיים בכל השיק והסטייל ולהישאר עם זכרונות ורודים ומתוקים זה השיקול הרגשי של רוב הזוגות המתחתנים. השיקול הכלכלי הינו משני או לא נלקח בחשבון כלל. וזוהי טעות ענקית משום שניתן לשלב בין שתי הגישות, להקים ארוע גרנדיוזי בתקציב נמוך משמעותי ולא פחות מפואר אילו היו ניגשים לנושא בצורה מגששת יותר. ניתן לחסוך אלפי שקלים על קבלת שירות דומה מספק שירות זול יותר ללא הפגיעה באיכות השירות.

אל תוותרו על סקר שוק

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

סקר שוק הינו השלב החשוב וההכרחי לאיסוף וניתוח מידע. בצעו רשימת ספקים לשירותים שמעניינים אתכם. השוו בין 3 ל 4 ספקי שירות. אין צורך להשוות רשימה של 10 ספקים שונים. מיותר. לא תצליחו למצוא את קצה החוט ורק תגבירו את הבלאגן בראשכם. הסתמכו על ההמלצות של חברים קרובים, רשתות חברתיות, פורומים ועוד. סקר שוק יכול לחסוך לכם אלפי שקלים בעתיד. טווח מחירים של ספקים יכול להיות מאוד רחב ולאו דווקא בשל איכות השירות אלה משתנים כמו המיקום, עונה של החתונה וכו. כאשר עורכים סקר שוק להזמנות חתונה ניתן לראות כי המחירים משתנים לפי כמות ההזמנות, סוג הנייר, רמת טכנולוגיה בבית דפוס, התאמה אישית, מיקום בית דפוס, איכות הדפסה ועוד.

יותר יקר לא בהכרח יותר איכותי ויפה

הקדמה הטכנולוגית גישרה את הפער בין מחיר לכמות. טכנולוגיה גבוהה היום מאפשרת הפקת הזמנות באיכות הדפסה גבוהה מאוד בעלויות נמוכות. ללא ספק טכנולוגיה גבוהה מהווה יתרון עצום בהפקת מוצרי דפוס שונים לחתונה לטובת הזוגות הנישאים. ניתן להפיק הזמנות מהממות, בעיצוב נלפא, בהדפסה איכותית וגימור מושלם בתקציב נמוך. בבתי דפוס מתקדמים תוכלו אף להפיק הזמנות איכותיות לחתונה עד שקל (כולל מע"מ), ואם תרצו להחיל עיצוב מיוחד על הזמנה או להפיק הזמנות איכותיות דו צדדיות ניתן להגיע למחיר של עד 1.5 ש"ח.

הסוד למראה יוקרתי של הזמנה: Paper Match Design

רבים לא יודעים, אך התאמה נכונה בין סוג הנייר לעיצוב ההזמנה יכולה להקפיץ את מראה ההזמנה למספר רמות לפחות. כדי להדפיס הזמנה "נכונה" מומלץ להתייעץ עם בית דפוס בו החלטתם להדפיס את ההזמנות לגבי המאטצ' הנכון להזמנה המושלמת שלכם. למשל הדפסת הזמנה עם תמונה מומלצת על ניירות כרומו לפחות 300 גרם או ניירות פנינה יוקרתיים. במידה ואתם מעוניינים להדפיס הזמנות בסגנון רטרו על נייר טקסטורה חשוב שתראו דוגמה להזמנה הסופית שלכם משום שהצבעים על נייר טקסטורה מתקבלים מעט שונה ממה שרואים במחשב. לכן חשוב להתאים את הצבעים הנכונים להזמנה המושלמת שלכם. בית דפוס מקצועי יתן לכם מענה על כל השאלות ואף ימליץ על שילוב נכון בין העיצוב שבחרתם לסוג הנייר.

נצלו את הטכנולוגיה

אם אין באמת צורך להגיע לבית דפוס, הזמינו את ההזמנות ישר דרך החנות האינטרנטית של בית דפוס. תחסכו בזמן, בכאבי ראש במציאת חניה פנויה, תמנעו להיכנס לג'ונגל של הכבישים ותוכלו להשקיע את השעות שחסכתם למשימות אחרות. בתי דפוס גדולים מציעים ללקוחותיהם שירותי עיצוב אונליין של הזמנות, ובתי דפוס מתקדמים יציעו לכם מערכת נוחה וסופר קלה לעיצוב והפקת הזמנות לחתונה מתוך מבחר עצום של עיצובים לכל טעם ורצון.

Extra Tip: להתייחס באיזי אל דברי הספקים האחרים

למרות הרגשת ה- HIGH בה נמצא הזוג שממהר לסגור שירותים עם ספקי שירות שונים, מומלץ מאוד לבצע סקר שוק בראש שקט ובתבונה. אל תושפעו מלחצים של ספקי שירות שאומרים לכם כי בתקופה של החתונה שלכם, הלוז שלהם צפוף מאוד וכדאי לסגור בהקדם את התאריך כדי לשריין לעצמכם מקום. גם כך הנכם בלחץ אסטרונומי מהארוע עצמו אז להיות נטוי ללחץ מצד הספק לא יוסיף לחווית תכנון החתונה שלכם. מצאו ספק שישרה עליכם הרגשה נינוחה ורגועה מה שיסייע גם לכם לעבור את כל התהליך בכיף ולקבל החלטה שקולה.

המלצת הבית: הזמנה איכותית יוצאת מבית איכותי

בית דפוס שמציב לעצמו סטנדרט גבוה ידאג לשביעות רצון מלאה של לקוחותיו. מטבע הדברים אנו בוחרים בית עסק מומלץ אחרי הבדיקה שאנו עורכים על סמך המלצות לקוחות אמיתיים ברשתות חברתיות וגוגל. הפעם נמליץ על בית דפוס Print2go – שמתמחה בהפקת מוצרי דפוס לחתונה ואירועים ומיתוג אירועים ברמה הגבוהה ביותר ובמחירים נוחים.

מזל טוב!

Back to top button