חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: הביאו נשים לישראל ממדינות חבר העמים והעסיקו אותן בזנות

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (שלישי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד 7 נאשמים, בהם בני הזוג זרינה וולדימיר בלוב ובנם אולג גולדין בגין עבירות סחר בנשים לצורך העסקתן בזנות, סרסרות ועוד.

בין החודשים אפריל עד אוגוסט 2018, עסקו הנאשמים בהבאתן של נשים ממדינות חבר העמים לישראל, לשם העסקתן בזנות בדירות שונות בירושלים ובחיפה.

לצורך איתורן של נשים להעסקתן בזנות בישראל, יצרו הנאשמים קשר עם אנשי קשר, האחד תושב רוסיה והשני תושב אוקראינה. בהתאם לעסקאות שנרקמו בין הנאשמים לבין השניים, עבור כל אישה אשר אותרה על ידי אנשי הקשר, ואשר עזבה את מדינת מגוריה והועסקה בזנות בישראל באחד מבתי הבושת אשר בניהולה של הנאשמת זרינה בלוב, שילמו הנאשמים לאנשי הקשר "דמי שימוש" שבועיים בסך של כ-200-250 דולר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עם הגיען לארץ פוזרו הנשים בבתי הבושת השונים בירושלים ובחיפה, ובהתאם להנחיות של הנאשמות זרינה בלוב ומאיה אנייב, הנשים אשר הועסקו בזנות בבתי הבושת נהגו לגבות מהלקוחות 400 ש"ח עבור מעשה זנות, ומתוך סכום זה מסרו 200 ש"ח לנאשמות.

שני נאשמים נוספים היו מעורבים אף הם בהבאת נשים לשם העסקתן בזנות בבתי הבושת של הנאשמות הנ״ל, ונאשמת נוספת הייתה מעורבת בהפעלת בתי הבושת.

באופן האמור הביאו הנאשמים לישראל במהלך החודשים האמורים 11 נשים.

הפרקליטות ביקשה לעצור את הנאשמים: זרינה בלוב, אולג גולדין, ולדימיר בלוב ואנז׳לה טרויאנובסקי עד תום ההליכים המשפטיים נגדם. בנוגע ליתר הנאשמים ביקשה הפרקליטות להטיל עליהם תנאים מגבילים עד תום ההליכים.

שירותי זנות – אילוסטרציה (קרדיט: pixabay.com)

Back to top button